*waktu balik
Selepas miss sook keluar, Jihyo terus masuk kekelas. "Yahh ! Apsal korang tersengih-sengih hah bila aku kena denda ! Tak guna punya chingu." Soal Jihyo tidak puas hati." Hehhehe, rilek ar Hyo. Lagipun lawak la tengok muka kau baru bangun tido tu. Lepastu kena denda." Naeun tergelak bila mengingati muka Jihyo baru bangun tido tu.
"Tula Hyo , sape suruh kau tido masa miss sook tu tengah mengajar ? Dah banyak kali aku siku kau , kau buat derk je. Hah , padan muka"
BoA gelak dengan asyik sekali. Tulah orang dah siku-siku pun dia buat taktau je. Hah ambik padan muka.Suzy,Jessica dan Krystal hanya ketawa je tadi. Sampai keluar air mata. Sedih ke?
"Huh , dahla malas aku layan korang. Aku nak balik. Bai !". Jihyo malas melayan chingu-chingunya terus meminta diri.
"Ehh Hyo, kau balik dengan siapa? Soal Suzy kepada Jihyo. "Dengan appa aku. Okaylah, baii korang ! " balas Jihyo. Jihyo melambai rakannya lalu menunggu appanya.
Sedang Jihyo menunggu appanya tiba-tiba muncul sebuah van hitam di hadapan Jihyo. Cermin van diturunkan. Muncul suho didalam van.
"Jihyo-yaa. Kenapa tak balik lagi?" Suho menyoal Jihyo. "Ohh Suho, appa saya tak datang lagila."
"Ohh , kalau macamtu marila kitorang hantar awak balik". Pelawa Xiumin pula. Tiba-tiba ada suara yang menyampuk.
"Hyung. Buat apa susah-susah nak hantar angry bird ni balik. Biarlah dia tunggu appa dia. Ehh , tak pun kau terbang je. Kau kan angry bird" balas sehun selamba.
Belum sempat Xiumin membuka mulut untuk memarahi sehun , Jihyo pun berkata"takpala xiumin-sshi. Terima kasih jela. Lagipun saya tak nak la se van dengan mayat hidup. Busukk" sindir Jihyo sambil menutup hidungnya. Muka sehun sudah masam mencuka. Ahli exo yang lain hanya gelakkan sehun.
"Kalau macamtu kitorang balik dulu la. Babai". Suho mengucapkan selamat tinggal kepada Jihyo.
*Dalam van
"Sehunnie, kenapa kau suka sangat gaduh dengan Jihyo? Pantang jumpa ke korang nak gaduh. Ke...kau...sukaa Jihyo ?" Tebak Chen. Yelah pelik juga. Asal jumpa je gaduh. Asal gaduh je jumpa. Sehun yang kebetulan sedang menikmati bubble tea tersedak.
"Uhuk...uhuk... apa hyung nie. Tanya macamtu. Takde maknenya sehun nak suka kat angry bird tu. Dahla ganas , brutal. Eii not my taste."
"Eleh , not my taste konon. Silap silap kau jatuh cinta dengan dia , hah , baru tau" kai yang tadinya diam pun mula menyakat sehun. Sehun buat-buat tak peduli lalu menyambung minum bubble teanya.
YOU ARE READING
I Hate You But I Love You
FanfictionCast : Song Ji Hyo Oh Sehun Kwon BoA Son Naeun Bae Suzy Jung Jessica Jung Krystal Exo Dan lain lain Ni first time aku buat fanfic. Sory kalau tak best. Sory kalau fanfic yang aku buat ni ada...