Vagy úgy.

88 2 0
                                    

Elkezdtek magyarázkodni, de momentán semmit sem értettem belőle.

Nem is annyira érdekelt már.
Annál inkább, hogy mit és miért tettek.

-Ne rizsázzatok már annyit! Azt fejtsétek ki nekem inkább, hogy mi a fészkes fenét tettetek?!?
Hogy jöttem én a képbe?
Most meg mint az ezeréves cimborák úgy álltok itt előttem. ~Vágtam szavukba idegesen.

-Nem akartunk szólni.... mert nem is tudom.... ez csak olyan tabu szerű dolog. De meg kell ígérned, hogy nem akadsz ki.

-Monddmár! ~Néztem előbb Danira, majd Isaacre.

-Na tehát az úgy volt, hogy már rég óta jóban vagyunk Danival. ~Kezdte Isaac..~ Egy nap azonban meséltem rólad neki és mutattam képeket is rólad. Valahogy lejött neki, hogy izé....tudod, hogy bejössz nekem.

-Mikor idejöttem, gondoltam segítek neki és megkérdem eljössz -e randira velem. Mert ha beleeggyezel akkor nem olyan fontos neked. Gondoltam.
Igent mondtál, de mint megtudtam még nem vallotta be neked Isaac az érzéseit. ~Mesélte tovább Dani~

Isaac elmosolyodott, szemei összeszűkültek, gödröcskéi megjelentek az immár pirospozsgás arcán.
Zavarba jött.

-Tehát éppen Danihoz indultam,hogy elmeséljem neki a történteket, vagyis ami azt illeti azt a csókot...csókokat.
Nagyon el voltam varázsolva nem vettem észre, hogy valakik jönnek felém.
Rajtad járt az eszem.
~Megint az a mosolya ami Ohhhw.~
Nekik ütköztem...
Nem kellett volna.
Ezek a "macsók" elkezdtek löködni, mire mondtam nekik:
-Hé haver ezt most nem kell. Oké? Nagyon nincsen erre se idő, se hangulatom nincs hozzá. ~Arcáról közöny sugárzott, hangját enyhén eltorzította, majd folytatta tovább.~
-Behúztak egyet, elestem.
Legközelebbi emlékem az volt, hogy a sikátorban belémrúgtak egyet, majd egyszerre minden elsötétült.
Ezután már a kórházban ébredtem, és te ottvoltál mellettem.

-Ohh... és miért néztetek úgy egymásra? ~Vetettem fel ezt a kérdést.

-Csak nem adta oda a videójátékomat .... már vagy kettő hete, hogy nála van.
~Mondta Dani. Komolyan, ezek a fiúk mindenen képesek összeveszni.~

Lelkiismeretfurdalást éreztem, amiatt, hogy Danit gyanusítottam. Várjunk csak!
Az suliban aztmondta, hogy ezt ne itt!
Mit ne itt..?... erre meg nem sokra rá itt találom Isaackel.

Vagyis... van még valami...

De mi az?






Amikor Egy Álom Válik ValóraWhere stories live. Discover now