Secret

131 3 2
                                    

-Isaac! ~Kiáltottam vidáman, majd egy óriási ölelésben részesítettem.
Szerettem.
Hiányzott.

-Hol voltál eddig? ~Kérdeztem, de tudtam ő is pont erre gondolt.~

Csak mosolyogtunk....

Eközben Dani is odaért hozzánk, mert valamiért lelassított, amikor meglátta Isaacet.

-Dani ő itt Isaac, Isaac ő itt .......~Nem tudtam befejezni, mert mindketten bosszúsan néztek egymásra. Ismerik egymást-közölték velem~

-Honnan? ~Vetettem fel a kérdést.

Nem mondtak semmit.
Gyanús volt...

-Mikor talizunk Cicc? ~Ciccnek becézett, gyermekkorunk óta így hív, én már természetesen veszem tőle.~

-Huhh, most kezdődik az óra, figyuzz Isaac, szünetben hívj fel 8:50 től tart a szünet, megbeszéljük. Okes? ~ Hadartam le majd elindultunk Danival futva és utánakiáltottam~

-Szeretleeeek !
~Erre ő csak rámmosolygott és elindult a másik irányba.~

Dániel kezdett fucsán viselkedni, ezzel rákényszerített arra engem, hogy levelezgetve derítsem ki a Titkukat.

-Szia! =) ~Írtam a levélben.

-Szia :)

-Mi történt, valami nincsen rendben? ~Kérdeztem őszinte aggodalommal.~

-Dehogyis! Semmi bajom nincsen!
~Okké,ezen minek felkapni a vizet?!? ...Nem értettem...~

-Rendben, majd ha úgy érzed elmondod, de tudnod kell, hogy megbízhatsz bennem ! ~Komolyodtam el én is.~

-Kérdezzed Isaacet! Ő mindent tud....többet mint én!

-Szünetbe felhívom.... Amúgy lenne hozzád egy komoly kérdésem. ~Fűztem hozzá,csakhogy komolyan is gondoltam!~

Csengettek,Itt az idő!

Végre fény derül a titkukra....

Remélem.....

Amikor Egy Álom Válik ValóraOù les histoires vivent. Découvrez maintenant