( Csak egy pöppet 🔞 )
Isaac
Szofi karjaiban ébredtem.
Már jobban vagyok, de ez a kis cicca még mindig itt dorombol mellettem.
Remélem nem hibáztatta magát.-Szofi...Szofi! ~Keltegettem suttogva.
-Hmmm....I-Igen?? ~Mondta riadtan.~
-Jólvagy?-Igen, így meg még jobban.
——————————————————
——————————————————-Igen, így meg még jobban. ~Mondta, miközben pupillái kitágultak.
Ekkor vettem csak észre, hogy úgy aludtam, hogy kezeimmel és lábaimmal is körülöleltem testét.
Pont mint a takarómmal szoktam.Éreztem, hogy pirulok.
Összenéztünk, és kibukott belőlünk a röhögés; mert ez már nem szimplán kuncogás, vagy egyszerű nevetés volt.
Ez röhögés a javából.
Egy pillanatra abbamaradt, mert már nem kaptunk levegőt, de mikor tekinteteink ütköztek, megint elkapott a görcs.
Nem volt megállás.Olyan tíz perc múltán teljesen elfáradtunk.
-Figyelj. - Súgta olyan mély hangon, hogy a hideg futkosott a hátamon.
Szeretem ezt a hangját.
-Mi lenne...ha.....?
~Bociszemeket meresztett rám.Tudtam mit akar. Elnevettem magam.
-Itt? ~Húztam féloldalas mosolyra számat.
-Háth...~Beletúrt hajába.
Én szinte éreztem, ahogy levetkőztet szemeivel. Te Jó Ég.
-Nem! ~Vágtam rá ellentmondást nem tűrően.
Odajött hozzám és megcsókolt. Éreztem csókjában azt a mérhetetlen vágyat, és ez engem is magával rántott.
Segítettem levenni pólóját, mert, hogy őszinte legyek, imádom nézni izmokkal teli testét.
Hasán nyolc kocka rajzolódott ki, melyeken lassan végigsimítottam kezem.
Lesegítette a felsőm, és lágyan megszívta a nyakam, mire fejem odébbhajtottam, ezzel is több teret adva neki.
Újra megcsókolt, amelybe belemosolyogtam, mire kihasználta a pillanatot, és nyelvével átlépte a küszöböt.
Olyan szenvedélyesen csókolt, hogy belebizseregtem és elgyengültem.——————————————————
——————————————————
IsaacA matracra döntöttem és föléhajoltam, erre beleharapott alsó ajkamba. Beindultam.
-Várj! ~Kiáltottam az utolsó pillanatban.
-Mi az?
-Most szólj, ha nem akarod, mert még fél perc, és nem fogok tudni leállni.
-Akarom. ~Mondta sürgetően.
Több sem kellett nekem, végigcsókoltam testét, szép lassan, ezzel is kínzó vágyat keltve benne, majd aztán kielégítettem minden egyes vágyát.
Behatoltam.
Az ütemet egyre szaporábban diktáltam.
Nyögött egy nagyot ő is, én is.
Mikor végeztünk szuszogva dőltem mellé a matracra.
Boldogság töltötte el szívem.