Az ülésrend

162 5 0
                                    

Kiderült, hogy Dániel a neve, és 17 éves. ~Én 15 voltam de Őt visszafogták oviba, és ha év elején született akkor megvan a magyarázat arra a +2 évre~

Szemei barnák voltak, haja már-már fekete és emellett olyan erősszálú volt neki, hogy valami csodásan festett. ~De nem, nem csábulok el....mindenkinek Ő kell, és én nem vagyok olyan mint más..nekem nem lehet~
Eszmefuttatásomat az zavarta meg, hogy kijelentette a tanárnő; ülésrend változtatásra lesz szükség...
Ezen sok múlik, ha jótanuló ül melléd jók lesznek a jegyeid, de ha te nem vagy okos kissé le néz téged.Az pedig nem jó,  nem éri meg....Akkor már inkább egy olyan üljön mellém akivel egy hullámhosszon vagyunk, az úgy pont jó lesz! Igen!

De ebben sajnos nem én döntök...majd meg lesz mondva, s nekem el kell fogadnom, nincs mese.

A srácot ideiglenesen mögém ültették, mert ott volt +1 szék és a tanárnő haladékot kért, hogy kidolgozhassa az ülésrendet taktikai szempontból.

Hazamentünk, de aznap minden Róla szólt, mindenki odament hozzá csak én nem..én nem barátkozom ilyenekkel..ilyen helyes, akarom mondani ilyen beképzelt tuskókkal!
~Biztos beképzelt, annak kell lennie!  Aki helyes, annak van mire felvágnia, hát hogyisne tenné azt...~

Amikor Egy Álom Válik ValóraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin