Reggel izagtottan keltem. Este elgondolkodtam úgy körülbelül mindenen, és rájöttem, hogy Dan egy nagyon rendes srác, akit nem mellesleg érdeklem, szóval miért fecséreljem az időmet Ashton-ra, aki pedig Molly-val van? Még ha nem is úgy igazán?
Így tehát boldogan ébredtem, lementem reggelizni, majd délelőtt igazából nem csináltam semmi hasznosat, azon kívül, hogy anyu nyakán lógtam.
- Szeretnél valamit, kislányom?- kérdezte anyu egy idő után, amikor már megunta, hogy mindenhova követem.
- Nem.- vontam meg a vállam.
- Valami baj van?
- Nem, semmi baj.- mondtam. Anyu nagyot sóhajtott, és szerintem magában megállapította, hogy a lánya nem normális. De igaza van. Nem vagyok normális.
Délután a kanapén ücsörögtem, és az újságot olvastam, amikor Luke idegesen rontott be a házba. Ledobta a cipőjét, majd felrohant a szobájába, és becsapta az ajtót. Ezt eléggé furcsálltam, mert Luke nem az az ajtócsapogatós fajta, így hát utána mentem. Bekopogtam a szobájába, majd benyitottam.
- Baj van?- kérdeztem amikor megláttam, hogy az ágyán fekszik, fején a párnájával. Mivel nem reagált, még egyszer megkérdeztem, hogy mi baja, de miután arra sem reagált, odamentem hozzá, és leszedtem a fejéről a párnát. Elkerekedtek a szemeim amikor megláttam, hogy sír.
- Basszus Luke, mond már el, mi van.- kértem hisztérikusan.
- Hope...- nyögte ki.
- Mi van vele?- kérdeztem egyre idegesebben.
- Megcsal.- közölte, majd újból elterült az ágyon.
- Hogy micsoda? Mégis kivel? És ezt honnan tudod?- kérdeztem, közben a hátát simogattam.
- Elmentem hozzá, de amikor csöngettem, nem nyitott ajtót. Bementem, szóltam is, hogy itt vagyok, de nem válaszolt. Felmentem a szobájába, és akkor láttam, hogy egy barna hajú srácot ölelget.- mondta.
- A fenébe.- suttogtam. Tudtam, hogy egyszer eljön a nap, hogy összevesznek, és nekem majd választanom kell, kinek a pártján álljak, de nem gondoltam, hogy ilyen hamar eljön.
- Beszélek vele!- jelentettem ki, és válaszra sem várva kirohantam a szobájából. Egészen Hope házáig futottam, ami azért nem egy köpésre van a mi házunktól. Mikor odaértem, azonnal berontottam hozzájuk. Hope a nappaliban ült a kanapén, és sírt.
- Hope...- néztem rá, odamentem hozzá, és megöleltem.
- Én nem... Én nem... Nem csaltam meg.- szipogta.
- Elhiszem neked. Mond el, mi történt, és ki volt az a srác?- néztem rá kedvesen, és előszedtem egy zsepit a zsebemből, és odaadtam neki. Kifújta az orrát, megtörölgette a szemét, majd kicsit megnyugodott, és belekezdett a mesélésbe.
- Ő Oliver volt, tudod, a srác akit már ovi óta ismerek. Oliver meleg, és éppen most szakítottak a pasijával. Átjött, hogy kicsit kibeszélje magából a dolgot, én pedig megöleltem őt, jelezve, hogy együtt érezek vele. Ekkor rontott be Luke, és teljesen félreértelmezte a dolgot. Nem is hallgatott meg.- motyogta, majd újból kitört belőle a sírás.
- Shhh, semmi baj. Hiszek neked. Beszéljek Luke-al?- kérdeztem.
- Úgysem hinné el. Meg volt róla győződve, hogy megcsalom.- hajtotta le a fejét.
- Ha nem hiszi el, majd fejbevágom a hülyéjét. De most fújd ki az orrod, és próbálj meg lenyugodni.- mosolyogtam rá.
- Oké, köszönöm. Szerinted mikor beszéljek vele?- kérdezte.
- Minél hamarabb, hogy tisztázd a félreértést.- mondtam.
- Oké. Este átmegyek hozzátok. Te otthon leszel?- kérdezte Hope.
- Nem, én randira megyek Dan-nel. De majd hívj fel, hogy mi volt. Ha kell valami, azonnal szólj, és rohanok.- mosolyodtam el, majd megint megöleltem.
- Köszönöm, Pearly. Te vagy a legeslegjobb barátnő a világon!- mondta Hope, és még szorosabban magához ölelt.
Nemsokára mennem kellett, mert Dan hétre jön értem, és már fél hat van. Elköszöntem Hope-tól, majd haza indultam.
Otthon nem beszéltem Luke-al, egyrészt mert nem volt időm rá, másrészt mert Hope szeretné elmagyarázni neki a dolgot. Szerintem így jobb is, mivel én nem vagyok valami szerelmi tolmács, vagy mi.
- Mész is?- kérdezte anyu, amikor felöltözve, kisminkelve, csinosan lebaktattam a lépcsőn.
- Igen, Dan perceken belül itt lesz.- mosolyogtam, és leültem a kanapéra. Nem telt el öt perc sem, csöngettek. Boldogan pattantam fel, és az ajtóhoz siettem, majd kinyitottam. Viszont az ajtóban nem Dan állt, hanem Ashton. Elkerekedett szemekkel meredtem rá.
- Mit keresel itt?- kérdeztem.
- Beszélnünk kell.- mondta mélyen a szemembe nézve. A francba! Jól időzített...
YOU ARE READING
Complicated love (5sos ff befejezett)
Fanfiction"Ahogy felnéztem barátomra, elöntött a melegség. Nem tudom, mi jön majd ezután, mi lesz velünk. Együtt maradunk, vagy esetleg az útjaink külön válnak? Bármi is történjék, boldog vagyok, és ezt senki nem veheti el tőlem. "