~12.rész~

324 13 0
                                    

Reggel izgatottan keltem. Alig vártam a délután két órát. Ez lesz életem első komolyabb munkája, ha úgy nézzük. Bár már dolgoztam egy pár helyen, például apukám mellet asszisztenskén, meg egy kávézóban is, de azok csak nyári melók voltak. Ez viszont ha jól megy, lehet egy állandó munka is, ameddig el nem megyek egyetemre.

Miután kikeltem az ágyamból, lerohantam a konyhába azzal a szándékkal, hogy reggelizzek. Meglepődtem, amikor megláttam, hogy Luke és Ashton az asztalnál ülve beszélgetnek.

- Sziasztok.- köszöntem, és megálltam az ajtóban. Mindketten felém fordultak, Luke mosolyogva intett, Ash pedig felállt, odajött hozzám, és egy puszit nyomott a számra (Luke előtt nincs smaci).

- Felébredtél, hercegnőm?- nézett rám vigyorogva.

- Igen, mint látod. És hercegnőm?- kérdeztem röhögve.

- Mostantól így foglak hívni.- jelentette ki.

- Nem fogsz.

- Dehogynem.

- Nem, nem.- csóváltam a fejem. Még folytattuk egy ideig, majd Luke megunta a kis „vitánkat" és közbeszólt:- Galambocskáim, ez már unalmas. Inkább gyertek, csinálok kávét.- mondta. Felcsillant a szemem a kávé szó hallatán. Nem tagadom, 15 éves korom óta koffeinfüggő vagyok.

Leültem az asztalhoz Ashton mellé, majd vártam, hogy Luke kiszolgáljon. Ilyet nem nagyon csinál, úgyhogy kiélveztem a helyzetet. Miközben iszogattunk és beszélgettünk, megérkezett Hope is.

- Szia.- ugrottam a nyakába izgatottan.

- Szia. Látom izgatott vagy. Hányra mész hozzájuk?- kérdezte, közben odament Luke-hoz, és nyomott egy puszit a fejére.

- Kettőre.

- Hova mész kettőre?- szólt közbe Ash. A fenébe! Neki el is felejtettem szólni erről a bébicsőszös dologról.

- Ja, hát tegnap találtam egy hirdetést, hogy egy házaspár bébiszittert keres. Azonnal érdeklődtem, és a pasi azt mondta, ma találkozzak velük személyesen is, hogy felmérjék, alkalmas vagyok-e a munkára. Ha igen, akkor heti öt alkalommal, kilenctől háromig vigyázok a kicsikre.- magyaráztam.

- Ennek örülök.- bólogatott Ash. Miután ezt megbeszéltük, felmentem felöltözni, fogat mosni, és fésülködni. Mikor mindennel kész lettem, visszamentem a srácokhoz.

- Most hívott Cal. Azt mondja, menjünk át hozzá.- mondta Luke. Így hát felálltunk, majd elindultunk Calumékhoz.

Mikor odaértünk, Calum és Mikey már vártak ránk.

- Srácoooook.- köszöntek, amikor megláttak minket.

- Sziasztok.- köszöntünk, és megöleltük őket.

- Mizu?- kérdezte Ashton, közben leült a kanapéra, engem pedig az ölébe ültetett, és átkarolta a derekam.

- Semmi. Alig várom már a szeptembert.- áradozott Cal.

- Miért várod?- kérdeztem egyszerre Hope-al. Összenéztünk, majd újból Calum-ot kezdtük vizslatni.

- Ohh, hogy ti még nem tudjátok.

- Mit nem tudunk?- kérdeztem idegesen. Utálom, ha nem tudok valamiről.

- Arról, hogy szeptemberben turnéra indulunk.- mondta Luke. Kicsit meglepődtem.

- Igen? Hogyhogy ilyen későn?- kérdezte Hope hirtelen.

- Ez csak három hónapos, Amerikai turné lesz. Karácsony előtt hazajövünk.- mondta Mikey.

Complicated love (5sos ff befejezett)Where stories live. Discover now