Kişiye Özel 10 HARİKA ÖZEL..

742 41 55
                                    

yesilinharrytonu kişisine

Evde canınız sıkılır ve Harry bir şeyler yapmaya karar verir.

Harry:Aşkım hadi lunaparka gidelim.

Sen: Peki gidelim.

Harry ile birlikte lunaparka gittiniz ama senin bilmediğin bir sürpriz vardır.

Sen:Harry burada sadece gezmeye gelmedik herhalde bir şeye binmeyecek miyiz?

Harry: Tabikide gezmeye gelmedik. Hadi hayatım dönme dolaba binelim.

Sen: Hayır.

Harry: Neden meleğim.

Sen: Aşkım çok yüksek görmüyor musun? Korkarım.

Harry: Ben yanındayım merak etme hadi.

Siz dönme dolaba binersiniz ama dönme dolapta sadece ikiniz varsınız.

Sen: Harry neden sadece ikimiz varız?

Harry: Bilmiyorum hayatım.

Harry sinsice sana görünmeden güler.

2 DAKİKA SONRA

Dönme dolap siz en yukarıda iken durur.💜

Sen: Harry dönme dolap durdu,hemde biz en yukarıdayken. Harry korkuyorum. Ya söyle şu bu aptal şeyi çalıştıran kişiye aşağıya inelim.

Harry senin yalvarışlarından sonra gülmeye hatta kahkaha atmaya başlar.

Sen: Harry ne gülüyorsun be.

Birden havai fişekler patlamaya başlar.
Yan taraftan yapay uçak geçer ve arkasında "BENİMLE EVLENİR MİSİN?(ismin).

Sen Harry'e şaşkınlıkla bakarsın ve elindeki kırmızı kutuyu açar ve içinde pırlanta bir yüzük çıkartır.

Harry: SENİ ÇOK SEVİYORUM MELEĞİM. SANA İLK GÜNDEN BERİ AŞIĞIM. MELEĞİM BENİM SALAKLIKLARIMA, SAKARLIKLARIMA, MUTLULUĞUMA, YANİ BÜTÜN ZIRVALIKLARIMDA YANIMDA OLUR MUSUN? BENİMLE BİR ÖMÜR BOYU BİRLİKTE OLUR MUSUN? BENİMLE EVLENİR MİSİN?

Harry sana bunları söylerken sen ağlamaya başlarsın.
Aşağıdan Sesler gelmeye başlar ve aşağıdaki kalabalık " Evet Evet" diye bağırırlar.

Sen: HARRY BEBEĞİM. SENİ ÇOK SEVİYORUM. BEN SENİN HAYATINDA HEP BAŞROLÜ OYNAYACAĞIM. SENDE BENİM. HAYATIM. SENİN YANINDA HER GÜN,HER AY, HER YIL,HER ZAMAN OLACAĞIM. SENİNLE BİR ÖMÜR BOYU OLACAĞIM.SENİNLE EVET EVET EVLENİRİM.

Harry'e sarılırsın ve biraz daha ağlamaya başlarsın.
Aşağıdaki insanlar bağırmaya, ıslık çalmaya başlarlar.






















10 ÖZEL OLACAK DEMİŞTİM BELKİDE OLMUSTUR.
YORUM İSTİYORUM.
KİTAP 10.K OLMUŞ.

ÇOK TEŞEKKÜR EDEEİM BU KİTAPTA HEP YANİMDA OLAN OKUYUCULARIMA.
SON BÖLÜM KONUŞMASI GİBİ OLDU AMA SON DEĞİL. DAHA İTHAF YAPACAĞIMIZ BİR SÜRÜ OKUYUCUM VAR.

SİZLERİ SEVİYORUM💜💜💜💜

Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin