Harry ile kavga edersin.
Sen kavga edince yaşadığın yeri değiştirmek istersin.
Orada Harry'siz sana şehir zindan gelir.
Ama Harry'de sen de birbirinize aşıksınız.OTOBÜS YOLCULUĞU
-Düüüüüttttt
-Düüüttttütüüü
Sen otobüste korna sesleri duyarsın.
Otobüs durur.
Otobüsün kapıları açılır ve içeriye sesler gelmeye başlar."Sevgilim nerde?"
"Aşkım"
"Yenge nerdesin ya?"Bu sesleri tanırsın.
Harry'nin ve çocukların sesidir.
Harry yanına gelir.
"(S.İ) Gitme! Özür dilerim sevgilim. Özür dilerim. Seni çok seviyorum aşkım. Hani biz hiç ayrılmayacaktık. Beni bırakmayacaktın. Bende seni bırakmayacağım. Seni çok seviyorum aşkım. Seni çok seviyorum. Neden kavga ettiğimizi hatırlıyor musun?"
Tatlı tatlı güler ve tekrar konuşur.
"Sana evlenme teklifi etmediğim için kavga ettik. Sana neden etmiyordum? Çünkü hazırlık yapılıyordu. Hazırlıklar yarın bitecekti. Ama senin gibi tatlı cadı dayanamadı ve herşeyi mahfetti.
Ama sonra İyiki yapmışsın dedim.
Çünkü şimdi herkes görecek sevgilim.
SENİ ÇOK SEVİYORUM MELEĞİM."
Montunun cebinden kırmızı bir kutu çıkartır."CANIM SEVGİLİM. SENİ SEVİYORUM.
BENİMLE EVLENİR MİSİN?
BENİMLE BİR YASTIKTA YATAR MISIN?
SEN BAŞINI GÖĞSÜME KOYSANDA OLUR.
SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM.
BENİMLE EVLENİR MİSİN?"Sen çok şaşırırsın.
Sen daha Harry'nin seni nereden bulduğunu bile anlamazsın.
Sen ama ona çoktan gönlünü kaptırdığın için ona ilk günden "EVET." demiştin."EVET H-HARRY. EVET.
SENİ ÇOK SEVİYORUM."Gider Harry'e sarılırsın.
O an otobüsteki insanlar alkışlamaya başlar. Konfeti patlar.O anın en mutlu insanı sen olursun ve o anı ölümsüzleştirmek için fotoğraf çekersiniz.
Harry senin dudaklarına yapışır ve sende karşılık verirken Niall sizin fotoğrafınızı çeker.
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Styles İle Hayal Et #Wattys2016
FanfictionHarry Styles'la ilgili hayal ettiğin herşey burda.