40

338 21 8
                                    

NursevimYurttutan

SON VE 40. ÖZEL BÖLÜM...

Harry sana bir adres verdi ve oraya gelmeni istedi.

Geldiğin yer YOU AND I klip çekiminin olduğu yerdesindir.

Niall'ın çıktığı kapıdan sende çıkarsın.

Etrafta oklar...

İlk okta; "Okları takip et ve yazıları oku. Senin için güzel bir yere çıkacak bebeğim."

İlk okta bile mutlu olursun. Oklar klibin sonunda gidilen yere gider.

Yavaş yavaş yürüyerek etrafı da kontrol edersin. Etraflar klipteki gibi mor balonlarla süslenmiştir. Beyaz güller. Vb.

İkinci oka geldiğinde üstündeki yazıyı okursun.

"Burası harika değil mi? Ama burayı bir yerden tanıyorum sanki :). İkimizin en sevdiği şarkının klip çekimlerinin olduğu yer. YOU&I'ın."

Kahkaha atarsın. Sonra duygulanır ağlamaya başlarsın.

Gezmeye devam edersin. Üçüncü oka geldiğinde büyük bir mutlulukla yazılan yazıyı okursun.

'Burayı senin için harika bir yere getirmek için çok çaba gösterdik. Sadece ben değil. Arkana bak..."

Arkana baktığında çocuklar ordadır ve sana bağırıp alkış tutarlar. Niall konfeti patlatır. Liam ipe bağlı olan mor balonları gökyüzüne doğru bırakır. Louis üstünde "EVLENİN VE BİZE 10 TANE YEĞEN YAPIN." yazan bir pankartı sallar. Zayn'de ordadır. Zayn ise "Sizi seviyoruz çocuklar." diye bağırır.

Sen onlara el sallarsın. Onlarda Scream -çığlık- atmaya başlarlar.

Önüne dönünce 4. Okun önünde olduğunu görürsün. Onu da gözlerindeki mutluluktan oluşan gözyaşları silip okursun.

"Ağlama hayatım. Bunları üzül diye yada ağla diye hazırlamadım. Sen mutlu ol diye hazırladım. Sırf senin için. Eee buraya gelmişiz bari bizim şarkımız da çalsın değil mi?"

ŞARKIYI KOYDUM BURAYA. DİNLEYİN İZLEYİN. VE AĞLAYIN..........


Şarkı çalmaya başlar sende Niall'a eşlik edersin.

I figured it out.
Anladım

I figured it from black and white.
Siyah ve beyazdan anladım.

Seconds and hours
Dakikalar ve saatler

Maybe they had to take some time.
Belki de biraz zaman ayırmalılardı.

Niall'a eşlik ederken Liam başlar. Sende şarkıyı dinlersin. Bu sırada 5. Oka gelirsin.

"Bu oktaki yazıyı okumadan önce şarkıya eşlik ediyordun değil mi? Sen harika bir insansın. Sen benimsin güzelim ve senin iyi niyetini, saf kalpliliğini sadece ben görmek istiyorum."

Oku okuduktan sonra etrafına bakarsın. Harry yoktur. Arkaya -ev gibi olan yer.- bakarsın orada da çocuklar yoktur.

Biraz daha ilerlersin.

Yerlerde mumlar vardır ve mumların renkleri beyaz ve mordan oluşur.

7. Oka baktığında yazılar büyümüştür üzerinde ikinizin olduğu bir fotoğraf vardır.

Senin Harry'nin sırtına çıktığın bir fotoğraf ve onunda senin boynuna öpücük kondurduğu bir fotoğraf. -Sırtıdayken nasıl boynuna öpücük koyuluyor daha bende anlamadım. Jsnens- Senden habersiz çekilen bir fotoğraf... Altında ise şu not yazıyor.

"Ne kadar mutluyuz değil mi? Senden habersiz çekilen bir fotoğraf bile harika nasıl oluyor? Hep böyle mutlu olmanı istiyorum..."

Gezerken 8. Okun yanına gelirsin. Orada da bu sefer sen uyurken çekilmiş bir fotoğraf var.

"Uyurken horluyordun. Haha. Şaka yaptım. Sen uyurken de, gülerken de, yemek yerken de harikasın."

Bu sefer 9. Oka gidersin. Orada hepsiyle birliktesin. Niall, Louis, Liam, Zayn, Harry ve sen. Louis ve Liam sağında. Harry, Zayn ve Niall'da solunda. Harry'le birbirinize bakıyorsunuz. Harry'de senin elini öpüyor.


"HAYATIMA İLK GİRDİĞİN GÜN. ŞUBAT2. 21. Doğum günüm. SEVGİLİ OLDUĞUMUZ YIL.

22. DOĞUM GÜNÜMDE İSE EVLENDİĞİMİZ SENE. Her sene yanımda oldun. Ölene kadarda, devam edeceğiz değil mi? Söz verdik. PROMİSE..."

Sonuncu ok yani 10. Okun yanına gidip bu sefer eline alırsın.

İkinizin birbirinizi öptüğünüz fotoğraf.

"Bugün 2 şubat 2017. 23. Yaşım ve 2.evlilik yıldönümümüz. BENİM DOĞDUĞUM GÜN KADERİME YAZILAN EN GÜZEL KİŞİYLE EVLENMEM. O GÜN YANİ İKİ ŞUBAT ZOR ŞARTLAR DA DOĞDUM. VE O GÜN BENİM İÇİN ÇOK KOTÜ BİR GÜNDÜ. TAA Kİ SENİ TANIMADAN ÖNCE. SEN MUCİZE GİBİ YETİŞMİŞTİN HER ZAMAN. BENİM KÖTÜ HAYATIMIN EN GÜZEL HALA GELMESİNE SEBEP OLAN KADIN. İYİ Kİ VARSIN GÜZELİM. SENİ SEVİYORUM VE SONSUZA KADAR SEVECEGİM. SENDE BENİ SEVECEKSİN. BENİM GİBİ SEKSİ TABİ Kİ DE SENİN SEKSİN KOCANI SEVMEYİP NE YAPACAKSIN? ŞUAN UKALACA DAVRANIYORUM SENDE BİRAZ KIZIYORSUN. AMA ÖYLE DA HARİKASIN. İYİ Kİ HAYATIMA DOĞDUĞUM GÜN GELDİN. DOĞUM GÜNÜM SENİNDE DOĞUM GÜNÜN OLDU. BİRBİRİMİZİN NEFESİ OLDUĞU GÜN OLDU... İYİ Kİ DE OLDU. SENİ SEVİYORUM MELEGİM. İYİ Kİ VARSIN..... SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM...."


"Seni seviyorum meleğim."

Arkandan gelen sese dönersin ve koşarak gidip sarılırsın.

"Seni seviyorum Harry'im."








Son bölümde bari güzel yorumlar yapın.
Ve vote verin.

😘😘😘

Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin