17

601 31 35
                                    

ilaydaakgul

Sen ve Harry oturursunuz.

Harry: İlayda seni bir yere götüreceğim.
İlayda: Hadi gidelim.

Harry seni denizin manzarasına karşı restorant'a götürür.

İlayda: Neden geldik buraya?
Harry: Beğenmedin mi?
İlayda: Beğendim tabi çok güzel.
Harry: Senin kadar olamaz.
İlayda: Yaaaaaaa aşkııııım.

İçeriye geçersiniz ve içerisi harika bir şekilde döşenmiş. Güller,mumlar vs. Yani harikadır.

İlayda: Harry......bu-burası harika. İNANAMIYORUM sana. Harika olmuş. Tesekkur ederim aşkım.
Harry: Herşey senin içindi aşkım.
İlayda'm. Birtanem. Seni çok seviyorum. Canım. Bugüne kadar yanımda oldun. Beni bırakmadın. Sapıklıklarıma rağmen. Şimdi senden birşey istiyorum.
Beni zamana kadar bırakmadın. Şimdi diğer zamanıma yani ölümüme kadar yanımda olur musun? Yani.... Yani
BENİMLE EVLENİR MİSİN?

Sen Harry anlatırken gözyaşlarına boğulmuşsundur.

İLAYDA: Harry. Aşkım. Bende seni çok seviyorum. Gözlerini silersin ve devam edersin. EVET.... HARRY....EVET...SENİNLE ÖLÜMÜNE KADAR VARIM.


BURAYI LÜTFEN OKUYUN!!!
Hazzauhl
Arkadaşlar şimdi bu Kitabımın okuyucusu diğer kitaptan fazla olduğu için buraya yazma gereksinimi duydum.
BEST FAN ARMY diye bir kitap yazılıyor ve orda WMYB'nin 1 Milyon olmasına az kaldı ve bunu biz yapacağız. Bu kitap bunun için. Lütfen oraya yorum yapın. Yani daha çok kişi etiketleyin. Tanıdık olmasa bile DİRECTİONER olsa bile etiketleyin. Nasıl olsa aileyiz biz. Bu kitabı okuyanlar benide etiketlerse çok mutlu olurum.

Ve @HilalPRSH adlı kişinin "Yeşil Gözler" kitabını okuyun. Lütfen daha yeni yazıyor ama harika bakın okuyun.

ŞİMDİ ZAHMET OLMAZSA 2. NOTUDA OKUYUN.

20. KİŞİ BU İKİ BÖLÜM YAYINLANDIKTAN SONRA SEÇİLECEK.Düşündüm de...kitaplarımın okuyucuları harika şeyler düśünüyorlar.
Bazısı Harika şeyler yazmışsın. Bende düşündüm ben bu kızla bir tanışayım. Yazmış. Bazısı Bazen okurken ağladım. Bazen güldüm. Harika bir kitabın var. Yazmış. Bir başka diğeri ise kitabında yazdığın şeyler gerçek. Harika kitabın var. Evet harika bunlar HARİKA. teşekkur ederim. Harikasınız siz.
Hadi baaay.
Diğer bölüm 20 Yorumda gelecek. Bayyys.

NE ÇOK KONUŞTUM BE.



Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin