♥♥22.1♥♥

564 24 12
                                    

Bu bölüm farklı olacak. Bu Zayn Malik aşkoşumun ve Hilal tırrek'imin için.

Başlıkta 1 yazıyor. Birde(1D) 2, 3 ve 4 olacak. Yani Zayn,Liam,Louis ve Niall için olacak.

HilalPRSH

Hilal aşkım okurken ağlaman dileğiyle.

Zayn sana mesaj atar.

Zayn: Aşkım bu adrese bekliyorum.

Sen harika bir elbise giyersin. Taksiye binersin ve Zayn'in yazdığı adrese gidersin.

Yazdığı adres İngiltere'nin en güzel 5 yıldızlı otellerinden biri.

-Otel senin için kapatılmış.

Yerlerde en sevdiğin çiçek papatya. Beyaz hepsi yerlere özenle dizilmiş.
Yavaş yavaş papatyalar artıyor. En sonunda kalp yapılmış.
İçinde H-Z yazılmış.

Birden projeksiyon açılır.
Sonra slayt başlar. Senin ilişkinizden önceki fotoların. Senin lunaparkta ki, dondurma yerken ki,ip atlarken,çekirdek çitlerken,yatakta yatarken,uyurken,hatta ağlarken ki fotoların bile var. Senin arkadaşlarınla birlikte fotoğrafların var.

En sonlarda ikinizin olduğu fotoğraflar. Sen Zayn'in omzunda uyuyorsun. Oda gülerek senin fotoğrafını çekiyor.
Sizin WhatsApp'ta
Aşkım 😘
Canım 😘
Bebeğim 😘
Gün Işığım 😘 gibi

konuşmalarınızı SS'ye almış.

EN SONUNDA ZAYN KONUŞUYOR.

"Merhaba aşkım. Beğendin mi? Senin için hazırladım. Hilal senin mutlu olmanı çok istiyorum. Senin için takımımı değiştirdim. Türkiye'ye yerleştim. (Şuan tatil için İngiltere'deler.)
Perrie dövmemi sildirdim. Sigarayı bıraktım. Ve en önemlisi ONE DİRECTİON YANİ ESKİ GRUBUMA GERİ DÖNDÜM.
Aslında özlemişim onları.
Harry'nin iğrenç ama üzülmesin diye güldüğümüz saçma esprilerini.
Harry'nin sevgilisi de senin arkadaşınmış.
Belki aynı gün evleniriz ne dersin? (BEN:YAZAR:EMİNE:HARRY'NİN GAMZESİ)
Louis'in futbol maçı yaparken hep bize gol atmasını.
Liam'ın sahnelerde su savaşı yapmasını,bizi ıslatmasını.
Niall'ın önümüzdeki,yemekleri alışını...
Sen istedin diye. Seni çok seviyorum aşkım. Benimle ol hep. Meleğim. Güzel yüzlü meleğim. Sen diyeceksin o fotoğrafları nerden buldun? Arkadaşlarından ve önceden seni takip edişimden. Yere düştüğünde yanına gelecektim ama orda bile gülüyordun. Kıyamadım. Çekirdek çitlerken çok tatlı çitliyordun be. Dondurma yerken; Çikolataları hep yüzüne bulaştırmıştın. Çok komiktin. Ama bir yandan çok tatlıydın. Lunaparkta korku treninden indiğinde çok korkmuştun ama hâlâ gülüyordun. Seni işte bu yüzden sevdim. NE OLURSA OLSUN İNADINA GÜLÜMSEMENİ.
Sana aşığım Hilal. Seni çok seviyorum. Benimle...Benimle Evlenir misin?
Benimle mutlu olur musun?
Benimle bebek yapar mısın?
Benimle kahkaha atar mısın?
Benimle uyur musun?
Benimle ağlar mısın?
HERŞEYİ BENİMLE YAP......
Benimle Evlenir Misin?"

Sen oturmuş Zayn'in dediklerini dinlersin. Bir yandan hıçkıra hıçkıra ağlarsın. Ama mutluluktan.
Zayn en sonunda bitiririr. Ve yanına gelir.

"Benimle EVLENİR MİSİN? HİLAL?"

"EVET ZAYN EVET."

Zayn'in yanına koşa koşa gider sarılırsın. Onun kuş tüyü gibi omzunda ağlarsın. İşte orası senin ağlayacak bir evin,saklanacak,sığınacak bir kulüben,denizsin limanın olur.

"EVET ZAYN."
"SANA AŞIĞIM"
"SANA AŞIĞIM"

En sonunda senin mavi gözlerinle onun kahverengi,bal renkli gözleri birleşir. Sonra Zayn senin dudaklarını öper. Sanki onlara tutunur. Sanki onlar için yaşar. Sende ona tutunursun.
Sen onun oda senin olur.







Harika oldu. İlk defa kıskanmadım. Sjjsj
Kıskandım ama Harry'le değildi. Zayn'leydi.

Hilal aşkım beğenirsin inşAllah.
Ben bile ağladım yazarken.
Birde yazarken YOU &I,STORY OF MY LİFE,OVER AGAİN,RİGHT NOW dinledim.
Ama en güzel yer ZAYN'İN ONE DİRECTİON'LA İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ OLDU. ZAYN BELKİ GERİ DÖNER. DÖNSÜN YA GELSİN.

UZUN BÖLÜM OLDU. YORUMDA UZUN İSTERİM. ÇOK YORUM İSTERİM.

Birde birşey söyleyip bitireceğim.

-Allah nasip olmayacak şeyleri Hayal ettirmezmiş.

ARTIK DÜŞÜNÜN BAKALIM. ☺☺

Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin