Hakkımda 25 Bilinmeyenler

325 20 26
                                    

23 Temmuz'a özel yeni bölümler paylaşacağım.
Herkesin bölümleri bizim günümüzde 23 TEMMUZ 2010 SAAT 08:22'DEki özel günümüze yapacağım.

Harry_Niall_1D aşkımın bu hesabı ikimiz için açtığı, twitter hesap biosunda ikimizin ismi yazdığı kişi bana meydan okuyor. Bende kabul ediyorum bebeğim.

1. Adım Emine Kaya. 02/01/2001'liyim. Dalga geçmeyin bzjjs. Üç kardeşiz ve en küçükleriyim.

2. Futbola aşığım. Eski okulumda kız futbol takımındaydım ve Eskişehir'de ikinci olduk.

3. İnsanlara hemen güvenebilirim. Ama artık güvenmek istemiyorum ve beni kendilerine güvendirmek istiyorlar.
Aklıma ne koyduysam yaparım yada yapmaya çalışırım ve risk almayı severim.

4. Okulumda erkekleri döverim. Eski okulumda bi tane çocuğun kafasına tebeşir kutusunu atmıştım oda ağlamıştı.

5. Bir kere ilk okul günümde 1. Sınıf değil yani ilk okul derken. İlk günü okulda erkekleri kızlar tuvaletindeki boruyla ıslattığım için neredeyse disipline gidecektim.

6. Çok yemek yerim.
1 Niall
2 Ben
3 Oğuz
4 Arda
Jsjsjs

7. Lisenin ikinci haftalarında 9 Yıllık arkadaşımla bir sebepten kavga ettik ve hala küsüz.

8. Harry Potter orospu çocuğunu sevmiyorum. Yavşak herif google Harry yazınca ilk sıraya çıkıyor. Neden ilk sıraya çıktığını biliyorum. Bi film ve 2000 yılında çıktı galiba. Yani yaşlı Heri Potır.
Alacakaranlık Serisi'ni sevmezdim ama şimdi seviyorum.
Teen Wolf'a aşığım.

9. Yabancı'yı ilk okuduğumda sadece tanıtım'ın yarısını okudum ve sıkıcı bulup okumayı bıraktım.
Şuan yazar Ediz'e aşığım.
Doğa'ya hayranım.
Yani YABANCI FANIYIM.

10. Kimseyi üzmek yada incitmek hiç istemiyorum ama bazı insanlar 'Gel bana sataş... Gel benimle kavga et' diyor sanki. Birde bana atarlanıyorlar. En nefret ettiğim şey birinin bana atarlanması.

11. İngilizce ve Türkçeyi karışık kullanırım. Yanımda aile büyüğü varsa küfür edeceksem İngilizce ederim.

12. Sevdiğimi acaip derece kıskanırım.
Aşırı derecede... Onun için kavga çıkartırım. Kendime zarar veririm. Birine sataşırım. Küfür ederim duymadığınız küfürleri ederim.

13. Babam sim kartımı fatura 100 TL geldi diye aldı. haksızlık buuu fjdsrgb.

14. Numaram kimde varsa özelden aramasın. Duymadığı ve yemediği küfür kalmaz. Çok sinirlenirim ve yeni küfürler üretirim. Küfür makinesi Emine.
Özelden arama anısı anlatmak istiyorum.
NUMARAM 0538 *** ** ** shjhjs
Öğle arası arkadaşlarımla bir apartmanın parkında oturuyoruz. Arkadaşıma bir özel arama geldi.
Açtı falan "kaça veriyorsun" dedi. Ayy! Sinirlendim arayan bana demiyor ama ben sinirlendim yine.
Sonra orospu çocuğu "Telefonu Emine'ye verir misin." dedi. Orospu çocuğuna bak.
Aldım telefonu.
"Söyle lan orospu çocuğu dedim."
Çok seksisin falan dedi.

"Senin ananı sikerim orospu çocuğu. Senin anana topuklu ayakkabı sokıyım. Senin ananın amına koyim. Senin ananın yarrağını sikiyim. Babanın amına koyim dedim. Git ananı kerhanede sat annen kerhane patronu dedim. Ananı sik ilk önce dedim." Çok pis ve saçma küfürler ediyorum.

15. GTA TÜRK, Counter Strike Oynarım.

16. Wattpad'de mesela bir tane kitap okuyorum sonuna "Eğer böyle küfür hakaret yazarsanız kitabı silerim." yazıyor. İştee en sevmedigim kelimelerden biri. Ya yazsın küfür hani kitap bir de tutuyor harika yazıyor silerim diyor. Silme ya. Bir de "şu kitaptan alıntı yaptın isimler aynı..vb.." diyorlar ya o zaman siz bir kitap yazın ya. Aynı olmadığı halde o kitaptan çaldın diyor. En nefret ettiğim şeylerden biri de bu.

Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin