Hayran Kurguda 1 aydır #94'teyiz. Teşekkür ederim. "Harry Styles Hayal Et" başlığı altında da #2. Sıradayız.
Valla söyleyeyim. Bu bölümü düsünürken aklıma geldi. 4N1K Hayranı olarak ve Anakuş'a aşık olarak bu bölüm Alikuş'umun bir sahnesinden geldi. Ahhh kitabı var ve okudum kıskanın jdniskw.
Medya içinde yorum istiyorum. Boşuna mı koydum lan? Jdjwis
He bideee İnstagramdan ve Twitterdan takip edin.
İG: Cadi_eminee ve _bayan_styles_
İki tane var evet.
TW: HARRYDRECTONER1One Direction - Night Changes
Ne çok konuştum hadi bebe. (Bb.)
SoCools ithafen
Sen Harry'le sevgilisiniz. Sen onu seversin oda seni sever. O senin hayallerini bilir ama sen onun hayallerini bilmezsin. Söylemez çünkü o hayalleri seninle yaparken söylemek ister.
Sen camdan dışarıya bakarken çatıdan yani yukarıdan bir ip gelir. İpin ucundaki kâğıtta bi' not yazar."Sevgilim ben geldim. Annenlere görünmeden çatı katına çık. Sana sürprizimi göstermeden ölmek istemiyorum. Yani anlayacağın her an düşebilirim. Çabuk ol... Seni Seviyorum."
Sen yüzünde gülümsemeyle annenleri kontrol ettikten sonra çatı katına çıkarsın. Yukarıya giden merdivenlerin yanı başlarında mumlar vardır. Birde gül yaprakları. Senin gülümsemen yüzüne daha çok yayılır.
Yukarı çıkarsın ve (Harry soyunmuş ağzında gül. ) Ne çok gülerim. Ehuhuehuhheuhhuuhuheuhueheuehehuh Ehuhuehuhheuhhuuhuheuhueheuehehuheuheueheuheueuehueueuehheueueehuhu ueheuheueheuheueuehueueuehheueuehe
Öhöm...Harry'nin bir yanında güller diğer yanında mumlar olduğunu görürsün.
Seni o meşhur gamzesini çıkarmış beklemektedir. Zümrüt yeşili gözleri ay ışığının altında belirginliği korurken Harry seni yanına çağırır."Gel buraya miniğim." Ahh hep seni 'miniğim' diye çağırır. Senin hoşuna gider. Kimin gitmez ki???
"Harry burası çok güzel olmuş." Teşekkür ederim canım."
"Beğendiğin için mutlu oldum."Harry'nin omzuna kafanı dayarsın.
O muhteşem koku burnuna yine ilk saniyeden dolar. Bu kokuyu ölsen bile unutmazsın.Harry'nin omzundan kafanı kaldırır gökyüzüne bakarsın. Ay bir yandan parlar. Diğer yandan yıldızlar.
Senin aklına hayalin gelir.
Hayalin... İlk öpücüğünü sevdiğin adama böyle bir havada vermek. Evet senin hala ilk öpücüğün durur.
Birden utancından kendi kendine gülersin."Ne oldu? Hayalini mi düşündün?"
Harry senin gözlerine bakarak anlamıştır. Sen daha çok utanır. Kafanı onun boynuna gömersin."Utanma miniğim."
Harry sana yaklaşırken neler olacağını az buçuk tahmin edersin. Senin ilk öpücüğünü çalacak.
Biraz daha...biraz daha...biraz daha... Yaklaşır. yaklaşır. yaklaşır.
En sonunda öpecek yağmur yağmaya başlar.
Sen hala mutlusun. Belki yağmurlu bir günde çatı katında ilk öpücüğünü vereceksin. Zayn'in hayalindeki öpüşme sahnesi. :(
Şuan çok mutlusun.
#Yağmur
#Çatı Katı
#Mumlar ve Güller
#Sevdiğin çocuk
#Aşk kokusu
#İlk öpücük ↔ birazdan gidecek.Harry "Galiba fazla şans-"
Harry sözünü tamamlayamaz. Çünkü sen o tadını hergün merak ettiğin dudakların tadını tadarsın.
Harry şaşkınlıktan gözleri hala açıktır ve karşılık vermez. En sonunda sırıtır ve bu sefer öpüşü devralır ve sertçe öpmeye başlar. Ellerin Harry'nin yanaklarında, onun elleri senin belindedir. Dudağını ısırınca ellerini onun saçlarına götürür çekersin. Acı mı zevk mi anlamazsın. İlk defa ama acemice değil.Dudaklarınız nefes nefese ayrıldığında ağzınızdan iki kelime çıkar.
"Seni...seviyorum."
"Seni...seviyorum."
Lan ıhh ıhh ağlıyorum. Ohaa kıskançlıktan kendimi döveceğim. Off harika yazıyorum keşke ölsem. Jdjd.
SoCools sen şimdi harika yorumlar yapmazsan sana bi daha bölüm yok.Hadi bb. Kendimi dövüp yb.de gelirim.
😘 Yorum yapanları ve vote verenleri öpüyorum.
😈 yapmayanlar alın size.
Gghkffnk40. Bölümde final yapabilirim. Hopp dövmeyin. Bunun size bağlı olduğunu biliyorsunuz.
30. Kişiyi seçmiştim ama değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Styles İle Hayal Et #Wattys2016
FanfictionHarry Styles'la ilgili hayal ettiğin herşey burda.