Daha sevgili olmadınız. Çok iyi arkadaş falansınız. Sen ona aşıksın o da sana aşık ama söyleyemiyorsunuz. Utanıyorsunuz.
AVM
Harry,Sen,Ve Harry'nin Arkadaşı(Emily- başka isim gelmedi aklıma.:)
Harry: Kızlar burda sıkıldım ben lunapark'a falan mı gitsek?
Sen cevap verecekken Emily orospusu atlar.
Emily: Ahh! Tabikide canım ama ben elbise alıcam. Belki kabinde yardım edersin.
Harry: Tabikide.
Üçünüz bayan kıyafetleri satan bir mağazaya girersiniz.
Emily kırmızı mini elbise alır kabine denemeye girer.
Eee olum sende sinirlenirsin. Harry'e aşıksın. Harry Emily'e yardım edecek.Sen:Sende girsene Harry. Lazım olur!
Harry:Ne-Neden bende gidiyim ki. Heey! Dur biraz kıskandın mı sen?
Sen:Ne...ne kıskanması saçmalama.Harry senin ellerini tutar.
Harry: (S/İ).
Sen: Ne yapıyorsun?
Harry: Anlamadın mı hala.
Sen: Ne..neyi?
Harry: Seni seviyorum. O kızı başıma neden sarayım. Sadece konuşmak için programlanmış. Ehh tabi. Güzel yerleride var... Öhhö. Konumuz bu değil. Sana aşığım. Sen de beni seviyorsun. Belli ediyorsun. Zaten kızlara demişsin. Ben Harry'e aşığım diye. Bende sana aşığım.
Sen: Evet Emily tam bi şapşal.Sen Harry'nin ağzına bi dane tokat geçirir. Ama yavaş.
Sen; Buda güzel yerleri dediğin için.
Evet bende seni seviyorum hemde çok demek kızlar sana dedi. Hani söylemeyecektiler ya. Sende benim seni sevdiğimi bildiğin halde keşke deseydin. Sana aşığım Harry. Bende sana...Harry: Seni SEVİYORUM. Ve ilk sevgililer günümüzde çılgın birşey yaşayalım. Emily'i kilitleyip el ele kaçalım. Ne dersin?
Sen: Harika. Sürtük kalsın orda.
Emily'i içerde dışarıdan kilitler. Ve mağazayı dağıtıp el ele kaçarsınız.
😘😘😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Styles İle Hayal Et #Wattys2016
FanfictionHarry Styles'la ilgili hayal ettiğin herşey burda.