Diğer bölüm çok önceden söz verdiğim ve yapmayı unuttuğum kişiye olacak. O da hazır. 1 dakika sonra paylaşıyorum. Son ve final bölüm... İyi okumalar...
03MerveSila03 seni unutmuştum özür dilerim. Ve şimdi hazırladım. Umarım beğenirsin.
Harry'le birlikte bir restaurantta yemek yersiniz. Orayı da kapattırırsınız...
Harry sana aşık olduğunu söylecektir o gün. Tabi söyleyebilirse.Saat 23:55
"Çoook aşığım Merve -Merve Sıla kullanıcı adın bende sadece Merve'yi kullanıyorum."
Harry'le birlikte kafayı buldunuz. Sarhoş oldunuz. Harry şarapı kafasına diker ve onu da bitirdikten sonra bu sefer rakı içer.
"Bende ağğğşığım leeyn." Zil zurna sarhoş olduğunuz için sesleriniz hem sesler karışık çıkar hemde komik ve ne denildiği belli olmayacak şekilde çıkar.
"Sen birisine mi ağşıksın Merrvee? Benimki çok güzel be. Böyle beline kadarrr gelliiiiyor saçççlarııııı. Sonraaaaa masvaviii gözleri var." der.
İkiniz de birbirinizden bahsesiyorsunuz ama kafanız güzel olduğu için anlamıyorsunuz.
"Benim ki de çoooohk yakışıklı. Böyyleğ zümrüt yeşili gözleri varrry. Sonra saçları dünyanın 10. Harikası. Sekizinci miydi yoksa?" dersin ve hıçkırırsın.
"Kim o piç layyn? Sen kimseyi sevemezsin." der Harry.
Kendine piç dedi OMG!!
"Sende o......o zaman o orospu kızı sevemezsin."
Sende kendine bitch dedin. Yanlış anlaşılma olmasın.
Kafaları karışık ve allak bullak olduğu için anlamazsınız.
"Niye kısnandın mı?"
"Seni niye kısnanıyım ben? Asıl sen beni kısnandın." dersin. Tabiki kelimeler yanlış çıkar ağzınızdan.
"Seni kısnanmadım kızım ben."
"Bende seni kısnanmadım zaten."
Sizin yanınıza biri gelir. Erkek. Senin üniversiteden arkadaşın.
"Merve. Nasılsın canım ya. Dün seninle konuşmuştuk. Burada olduğunu söylemiştin. Aaaa Harry'le mi olacaktın? ... Hem sen sarhoş musun? Hadi gel seni götüreyim." der. Harry'de 'Sen kim köpek benim yanımdaki kızı almaya gelirsin' bakışı atar. Sonra ise başka birşey atar.
Yumruk.
Kafa.
"Sen kimsin lan?"
Arkadaşın yerde yatar ve sende kahkaha atarsın yada gülerek ağlarsın.
"Harry.. Hahaha ıhhh ne yaptın sen yaaah? O benim arkadaşım."
"Ne arkadaşı lan?"
"Benim ar- ka - da - ş-" kelimeni tamamlayamadan Harry dudağına yapışır.
Harry ve sende nefessiz kaldığınız için yavaş yavaş dudaklarınız ayrılır.
"Sen...... Benimsin."
Harry'nin dediğini duyunca sanki duymak istediğin seni ayıltabilecek kelimeyi duymuşcasına ayılırsın.
Sende o ilk defa tattığın Harry'nin dudaklarına tekrardan tadarsın.
"Sende...... Benimsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Styles İle Hayal Et #Wattys2016
FanfictionHarry Styles'la ilgili hayal ettiğin herşey burda.