♥ 23 TEMMUZ 2016 / 08:22 ♥

320 19 3
                                    

Bugün bizim hepimizin en mutlu günü değil mi?
Bugün DİRECTİONER günü.
Bugün en mutlu günümüz.
Bugün One Direction grubunun kuruluş günü.
Bugün yeni bir fandomun, hayran kitlesinin doğduğu oluştuğu gün.
Bugün 5 salağımızın birlikte oldukları gün. Artık 5 kişi olmasalar da bizim için 5 kişiler.

Twitterde başlatan #6YearsOfOneDirection tagı 2 sırada. Eğer twitteriniz varsa sizde atın.

Aslında ben biraz ÜZGÜNÜM. Hem bölüm yayınlamıyorum onun için özür dilerim. Ama kötüyüm. Bugün hepimizin çok iyi ve mutlu olması gerekir değil mi? Ama ben biraz mutlu ve birazdan fazla kötüyüm. Herkes kartlarını bana doğru kullanıyor. Kitapta kime kötülük yaptıysam özür dilerim. Ve kitabı final yapacağım. 7 bölüm sonra. Ben üzgünken mutlu şeyler yazamam. Kendimi kandırırım. Üzgünüm. Ama ben artık ne kimseyi sevmek istemiyorum. -Harry,Niall,Louis,Liam ve Zayn hariç-
Ben sadece bir gün birinin beni dinlemesini istemiştim çok değil ya birinin beni dinlemesi. Sonra o gün sinir krizi, durduk yerde insanlara küfür etmem -kapalı bir arkadaşıma orospu dedim.- Kardeşim dediğim insanlara -ama onlar beni arkadaş olarak görüyormuş.- kötü davranmam. Evet bundan ÜZGÜNÜM. Özür diledim yalvardım ama bir yere kadar. Bende herkes gibi mutlu olmak zorundayım değil mi? Biri bana "Ben iyiyim sen nasılsın" deyince? "Bana iyi uğramıyor." demekten bıktım. Kaç kere özür dileyecegim bilmiyorum ama o kişiler benim kardeş dediğim kişiler sanaldan olsa bile, yanımda olan bazı arkadaşlarımdan iyi insanlardı. Sanal olsa bile!!!
Yine teşekkür ederim onlara. Hala seviyorum onları.

Bugün biraz üzgün olsam da mutlu davranmak zorundayım.

Ben 3.5 - 4 yıllık DİRECTİONERİM.
Ve mutluyum.
Onları tanıdığım için hep mutluyum.
Teşekkürler.
Harry Styles'i tanıdığım için ona aşık olduğum için çok mutluyum.
Niall Horan'ı tanıdığım için, onun midesine düşkün biri olduğunu bildiğim için çok mutluyum.
Louis Tomlinson'u tanıdığım için, onun çizgili tişörtlerini ve havuçlara olan zaafinı bildiğim için çok mutluyum.
Liam Payne'nin tanıdığım için kaşıktan korktuğunu ve daddy tavırlarını bildiğim için çok mutluyum.
VE grupta olmasa bile ona sevgim azalmayacak.

Zayn Malik. Benim Müslüman Mü-min kardeşim ☺😀. Seni tanıdığım için ve benim gibi yüzme bilmediğin için benim gibi ocakta doğduğun için çok mutluyum. Gruptan ayrılmasaydın daha iyi olurdu.

O gün "X- FACTOR'U KAZANAMAYAN AMA DÜNYAYI KAZANAN GRUP" olduğunuz için çok mutluyum.
#Promise

Bu fotoğraf harika

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fotoğraf harika.

Bu fotoğraf harika

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin