37

261 16 6
                                    


DirectionLNLH
Finale son 3 bölüm. 40. Bölüm final olacak. Yeni hesap açacağım. Ve yeni hikâyelerle geri geleceğim. Ve bu yeni kitaplarım harika olacak.

Sabah 06:45

Sabah uykunun ve rüyanın en güzel yerinde aşağıdan sesler gelir.

Tencere sesleri...

Mutfak.

Gözündeki bandanayı çıkarmadan elinle yan tarafını kollarsın. Yan taraf boş.

Bandanayı çıkartıp bir kez bakarsın. Harry yanında yok... Aşağıdan, mutfaktan sesler gelir.

Ayağa kalkıp esnersin ve aşağıya inersin. İlk önce mutfağın kapısından bakarsın. Her yer dağılmış. Tencereler yerde ve Harry'nin elleri, yüzü, kolları, üstünde "The Sexy Boy İn The World."* yazan önlüğünü un olmuştur.

Kahkaha atmamak için zor tutarsın kendini ama, Harry elini burnuna götürüp kaşır ve burnunu un yapınca basarsın kahkahayı.

Harry arkasına bakar. Sen hala kahkaha atarsın.

"Hahahhahahahhhahahahha. Harry. Ayh. Ne yapıyorsun?"

"Sence ne yapıyor gibi gözüküyorum?"

"Haha. Burdan. Ayhhahaa unlarla oyun oynayan ve etrafı dağıtmış bir bebek gibi gözüküyorsun. Hahah."

"O zaman gel birlikte BEBEK gibi oyun oynayalım." der ve seni unlu elleriyle yanına çeker.

"Harryyy. Çek pis ellerini üstümden." der ittirmeye çalışırsın.

Harry, senin bir an boşluğundan faydalanır ve vücudunu vücuduna yapıştırır.

Gözlerini o sevdiğin zümrüt yeşili gözlere kenetlersin. Çekmek istersin ama çekemezsin sanki büyüğe kapılmış gibisindir.

O da yaklaşır... Yaklaşır... Yaklaşır... Sen öpecek sanırsın. Hemen gevşersin. -Gevşemek derken ona olan sinirin gider yani jdjejrk- Ellerini Harry'nin boynuna dolarsın. Dudağını büzersin. Balık gibi yaparsın. Yaklaşırsın. Tam öpeceksin. Harry kafasını geriye doğru atar ve kahkaha atar.

"Ama ben "pisim" ya hayatım şimdi. Hani öpüşemeyiz."

Sen sinirden kızarırsın.

"S-ssen benimle d-dalga mı gg-geçtin?"

"Hayır hayatım. Sen dedin ya pisim şuan. Sana kek hazırlamaya çalışıyorum ve sen bana gülüyorsun. Ohh olsun sana."

"Be-nim için mi?"

"Senin içindi. Herşey senin içindi. Benim önlük giydiğimi ne zaman gördün sen? Senin için yaptım yapıyorum bebeğim. Tamam yatakta da harikayım ama buradada göstermeliydim seksiliğimi ve çalışkanlığımı ve marifetimi." der ve güler.

"Yaaa aşkım. Seni çok seviyorum. Ama hani anlamadım. Sabah baktım yanımda yoksun. Bende seni öyle yani böyle unlu görünce komik geldi." dersin yanağından öpersin.

"Yatakta da marifetlisin hmmm." dersin.

Harry dudağından öper. "Değil miyim?"

"Bilemiyorum şimdi." dersin.

"Göstermemi ister misin?" der ve seni kucağına alıp yatak odasına çıkartır.

GÜZEL OLDU MU?
OYLAR VE YORUMLAR DÜŞÜYOR.

Finale son 3 bölüm ve biraz daha artsın hadi. Yorumlar düştü bayağı bir. Lütfen biraz daha artsın.

______________________________________

*The Sexy Boy İn The World

Dünyanın en seksi erkeği
demek.

Yanlış değildir inş.

Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin