♥28.3♥

434 16 75
                                    

ONE DİRECTİON - Little Things
Story of my life
You & I
Summer Love

Ben böyle bölümler yazarken ağlamak ve ağlatmak istiyorum. Bu yüzden bu şarkıları dinleyin.

Medya gerçek Niall Horan ve bu bölümün sahibi Sedef aşkım.

30. Kişi hazır. Bu sefer hem kitabı okuyan biri hem de yorum yapan kişi.

Bölüm yazamıyorum özür dilerim. Watty'den çıkmıyorum hiç. Ama internet yok yani anlayın. Full kitap okuyorum.
Okuduğum kitapları okuyun gerçekten.

ULAŞILMAZ :) Off ya bele bele bele kitap yok abijim. Sonunu söyliyim mi? Ejhuehue...

SOĞUK GÜNEŞ - Yazarını çok seviyorum. Kardeş olmasak bile bizim bağımız papatyalarla bağlı bence
Okumalısınız. BU KİTABI SEVEN OKUSUN...

BENİMLE YAN - çoğu kişi okumuştur...

SİZ İSTEDİNİZ!...

ZORLA GÜZELLİK...

ÖĞRETMENİM - Ahh harika bir kitap. Yazarı directioner. Öperim seni..

SADECE BİR BEBEK

ZORAKİ KOCA yazar kahveninkopugu

MOİRA SARMALI
4N1K 2
ELMAYI PRENS YEDİ

♣Benim kitaplığımı indirin işte gerçekten harika kitaplar.

YORUM 26'YI GEÇMEZSE DİĞER BÖLÜM GELMEZ. 👋👋👋👋👋

Niye 26 demeyin lan pis fesatlar. Ben Eskişehir'liyim. Plakası 26 ondan. Xkkdksks

Harry_Niall_1D

Seni çok seviyorum Premsesimhayatımcanımsedefim

Telefonuma kaydediş olarak yazdım. En uzun isimli sensin bebeğim.

NİALL JAMES HORAN'LA Birlikte bu bölüm.

Niall ve sen futbola aşık iki çiftsiniz.
Şimdi de İrlanda maçındasınız.

İki yıldır sevgilisisiniz ve bugün hem senin doğum günün hemde ikinci yılınız bugün. Seni şanslı seniiiiÖhömm

Niall'ın hatırlamadığını sanırsın ama Niall çoktan hediyesini hazırlamıştır.

"Niall bugün günlerden ne?"
"Imm... Cuma aşkım."
"Off Nialler ya onu mu sordum ben yani özel günlerden ne?"
"Sevgilim bilmiyorum. Ne olabilir ki boşver. Hadi maç başladı."

Niall artık gülmemek için zor durur.

Artık son 1 dakika kalmış ve senin için hazırladığı sürpriz başlayacaktır.

İrlanda'lı bir futbolcu (isimlerini araştıracaktım ama araştıramadım.)
45. Dakikada gol atar ve herkes sevinmeye başlar. Niall sana sarılır.
En sonunda ilk yarı tamamlanır.
İrlanda'lı futbolcular sahadan ayrılmaz.

Birden takımların attığı gollerin yazdığı tabloda hani gol atarlar da 1-1 , 2-0 falan yazar ya o tablo. Niall'ın bir videosu açılır. Futbolcular sahada S♥N yazarlar.
Kalbin içi boş başka kalp yoktu o yüzden onu koydum aşkım. Jdjsj

Niall'ın videosunun başlamasından itibaren sen gözyaşlarını tutamadın ve ağlamaya başladın.

Niall'ın konuşması...

"Merhaba sevgilim. Beklemiyordun değil mi ikinci yılımızı, doğum gününü hatırlamadığımı. Ama ben bu gösteri için bir aydır hazırlanıyordum. Ve bugünde İrlanda maçı da olunca harika olacaktı benim için... Sedef... Canım... Hayatım... Son nefesimde adını söyleyeceğim kadın... Seni çok seviyorum. İyi ki doğdun. İyi ki 2 yıldır benimlesin. Benden öncekileri boşver.
Sevgilim. Sedef'im. Benimle birlikte marketteki bütün çikolataları bitirmekte var mısın? Benimle birlikte ağzına kadar cipsleri yemekte var mısın? Benimle insanların önündeki yemekleri aşırma da var mısın? Lunapark'a gidip dönme dolabın en üstünde battaniyelere ve birbirimize sarılıp film izlemeye var mısın? Bebeklerimize ilk önce 'anne mi? Baba mı?' deme yarışı yaptırmaya var mısın? Pasta yaparken birbirimize un atmaya var mısın? Yaşlanınca pencere karşısına geçip el ele, geçen insanları izlemeye var mısın? Yaşlanınca bile bisiklete binmeye, zillere basıp kaçmaya var mısın? Benimle Nandos'cu açıp içindekileri yemeye var mısın? Ömrümün sonuna kadar benimle misin?
Benimle evlenir misin Sedef?"

Sen hala şaşkınsın. Beklemiyordun. Niall'ın unuttuğunu sanıyordun. Ağlıyorsun ama mutluluktan. Mutlusun. Sevgili oluşunuzun ikinci yılında ve senin doğum gününde evlenme teklifini aşık olduğun yanındayken bile özlediğin adamdan aldın.

Niall futbolcuların yanına iner ve senide elinden çekiştirip aşağıya indirir.

Ve tekrardan sorar.

"BENİMLE EVLENİR MİSİN SEDEF?"
"WİLL YOU MARRY ME SEDEF?"
Artık nece yazıyım Sedef'im...

Koşarak Niall'ın yanına gidersin ve kollarını ensesine sararsın. Onun omzunda ağlarsın.

"EVET. YÜZ KERE EVET. BİN KERE EVET."

Yan taraftan havai fişekler patlar. Ve yanınızdaki iki futbolcu konfeti patlatır.

Niall "EVET" lafını duyduktan sonra dudaklarına ilk önce küçük bir buse kondurur. Sonra o öpücük bir  öpüşmeye döner. Niall seni kucağına alır ve öperek döndürür.

HİÇ BIRAKMAYACAKMIŞ GİBİ.
HEP SEVECEKMİŞCESİNE.
ÖMRÜNÜN SONUNDA BİLE AŞKIYLA YAŞAYANA KADAR.
DUDAKLARINDA CENNETİ BULURMUŞ GİBİ.
NEFESLE YAŞAMAK ZOR GELİRCESİNE.
SEVMEK HAYAL GİBİYDİ. ENGELLER HİÇBİR ZAMAN YOKTU.

SEDEF'İM BENİM. SENİ ÇOK SEVİYORUM. VE SENDE BENİ NİALL KADAR OLMASA DA SEVİYORSUNDUR.
DOĞUM GÜNÜNDE YİNE BİR SÜRPRİZ YAPABİLİRİM.

♥S♥E♥N♥İ♥♥Ç♥O♥K♥
♥S♥E♥V♥İ♥Y♥O♥R♥U♥M♥

Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin