23 ❇

550 27 14
                                    

İlk önce neden yeni bölüm geç geliyor. Aklıma gelmiyor. DEDİĞİM GİBİ.
MsStyles_Directioner

Kamp

Harry ve sen 1 haftalık kamp için ormanlık alana gideceksiniz.

KAMP ALANI - ORMAN

Harry: Aşkım ben biraz odun toplayacağım. Sende burda bekle. Zaten kurduk çadırımızı.

Sen: Tamam aşkım. Geç kalma korkarım.

Harry: Korkma canım.

Harry ve Arkadaşları....

Harry: Hadi hazırlanın beyler. Sevgilime muhteşem bir yemek hazırlayacağım.

Louis: Biz herzaman hazırız.

Harry: Şimdi ben sevgilimin yanına gitmeyeceğim. Oda haliyle korkup endişelenecek. Bizde hazırlıklara başlayacağız. Louis ve Liam sizde masamızı hazırlayın. Niall sen romantik erkek(!). Sende git masaya mum,gül falan koy. YOU AND I çalsın. Okey. Size güveniyorum çocuklar.

Niall: Ahh evet. Ben romantik erkek.
Liam:Seninle dalga geçti hala anlamadı.
Hahahahha...
Louis:Çene çalmak yeter beyler. Başlayalım.

Harry: Seni Daniel'le evlendireceğim. Daniel'li de Freddie'nin annesi yapıcam.

Louis: Sussana be.

Çocuklar harika yemek hazırlar.
Sen korkmaya çoktan başlamışsın.

"Harry.. Nerdesin? Bağırınca geleceğim dedin,ama yoksun ortada. Yaa! Haaaaaarrrryyyyy!!!! Nerdesin?
Korkuyorum."

Harry: Sesime gel aşkım.

"Sesime gel ne ya? Sen gel."

Harry: Mızmızlanma ve sesime gel işte.

"Peki."

Harry: Hadi çocuklar gidebilirsiniz. Saolun.

Niall: Ben olmasam... Ahhh! Neyse. Teşekkür etmene gerek yok dostum.

Şık bir masa her yer kırmızı güllerle döşenmiş. Sen bu kadar şeyi beklemezsin. Ve şaşırırsın.

"Harry.. Bu da ne?"
"Senin için."

I figured it out.
I figered it out from black and white.
Second and Hours,
Maybe they had to take some time.
I know how it goes.
I know how it goes wrong and right.

Araya YOU & I şarkısı girer.

Harry: Seni seviyorum aşkım. Hepsini ben hazırladım senin için.

Niall-Louis-Liam: Neeee!

Niall: Ahh. Canım. Senin bu sevgilin yakışıklı olduğu kadar yalancı da.
Biz hazırladık herşeyi.
Sadece o organizasyon etti.

Harry: Siz gitmediniz mi?

Louis: Hayır. Sizi izledik.

Sen: Harry?

Harry: Peki. Peki. Bunları çocuklar hazırladı. Ama ben planladım. Bunun ne önemi var. Senin için değil mi? Sana aşık olduğum için değil mi?
Seni çok seviyorum. Yakında yemekleri birlikte yaparız ne dersin? Bebeklerimize birlikte uyutup birlikte altını değiştiririz. Seninle birlikte aşkım.

"Evet! Harry. Güzel Olabilir. Bebekler derken? Bir yeter bence. Bende seni seviyorum canım. Bebeğimizin altını sen değiştir ama.



Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin