38

233 11 1
                                    

Bugün hesabı kapatıyorum. Bölümleri de yayınlamaya çalışıyorum. Söz verip yapmamazlık olmaz tabiki. O yüzden bütün bölümleri bugün yayınlayacağım. Son iki bölüm ve bir de diğer kitabım da da yaptığım gibi konuşma gibi NOT adlı bölüm yayınlayacağım.

dirrectionerswiftie SENİN İÇİN...

Harry ile birlikte bir parkta oturuyorsunuz. Park yeşillik, ağaçlar ve çiçeklerle dolu.

Başını Harry'nin omzuna koymuşsun konuşuyorsunuz.

Karşıda çiçeklerin ortasında papatyalara gözün takılır. Kafanı kaldırıp bakarsın sonra onlardan bir demet alıp Harry'nin yanına oturursun.

Sen: "Harry Seviyor Sevmiyor yapalım mı?"

Harry: "Ne gerek var birtanem. Biz birbirimizi sevdiğimizi biliyoruz. O yüzden boşver. Saçma bir şey zaten. İnsanların kaderini yada aşklarını papatyalar belirlemez."

Sen: "Tabikide bizim aşkımızı veya başka insanların aşklarını bir papatya belirlemez. Olsun yapalım ya. Belirlemiyor işte bizde ondan yapıyoruz."

Dudak büzersin.

"Tamam. Tamam. Büzme dudağını öpesim geliyor. Hadi yap şu 'Seviyor Sevmiyor'u'."

Büyük bir papatyayı alır ve çiçeklerini koparırsın.

"Seviyooor. Sevmiiiyoor. Seviyooor. Sevmiyooor. Seviyor. Sevmiiiyoor. Seviyor. Sevmiyor. Seviyor. Sevmiyor. Seviyor. Sevvvvmiiiyoooooor."

Papatyalarda sevmiyor çıkar ve direk Harry'e bakarsın.

"Harry. Sevmiyor çıktı. Beni sevmiyor musun?"

"Hayda.. Sana demiştim ben. Bakma diye. Seni seviyorum aşkım. Yapma bak."

Hüzünlenirsin. Harry'e inanmadığını söyledin ama sevmiyor sonucunu görünce birazda üzülürsün.

"Hayır. Bir daha yapacağım."

Diğer küçük papatyayı alırsın ve koparırsın.

"Seviyooor. Sevmiiiyoor. Seviyooor. Sevmiyooor. Seviyor. Sevmiiiyoor. Seviyor. Sevmiyor."

Bu sefer ağlamaya başlarsın.

"Yine sevmiyor çıktı Harry."

"Sana yapma dedim (S/İ). Çok saçma birşey dedim zaten. Biz birbirimizi sevdiğimizi biliyoruz. Bu ota, papatyaya gerek yok. İki kere sevmiyor çıktı diye birbirimizi sevmiyoruz olamaz. Sikmişim bu papatyaları. Sana aşığım ben. Hiç kimseye, hiç bir ota gerek yok. İhtiyacımız yok. Biz birbirimize yeteriz bitanem. Styles ailesi kimseye ihtiyaç duymaz. Hele de bir ota."

Gözlerini silersin.

"Bir an onları görünce yapasım geldi. Yani biliyorum ama bizim.hayatımızı, kaderimizi aşkımızı papatyalar belirlemez... Harry... Bende seni seviyorum. İnanmamam gerekirdi. Papatya da sevmiyor çıktı ama biz birbirimizi seviyoruz. Evet haklısın. Bir STYLES ailesi kimseye ihtiyaç duymaz."

Harry'e sarılırsın.

"Harry. Bir şey diyeceğim. Sende yapsana."

"Ne! Hala mı? Sen şimdi görürsün. Dünyadaki bütün papatyaları koparacağım."

Harry seni kovalamaya başlar ve çimlerin arasına kahkaha atarak yere düşersiniz..



VE YİNE SONSUZA KADAR MUTLUSUNUZDUR.

Styles İle Hayal Et #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin