Harry ile evlenmişsin. 9 Ay 14 Gün Sonra.
Ev
Sen: Harry canım çok yanıyor. Biraz hızlı ol.
Harry: Biraz bekle. Dayan gidiyoruz işte.
Sen: Hadiiiiiii.
Harry: Tamam.Doğum yapacaksın. Ooooo işi pişirmişler fırına atmışlar. Hastaneye gittiniz.
Harry'nin Ağzından -Ağzını yediğimin adamı.
Sevgilimi taksiye atıp hastaneye geldik. Bir bebeğimiz olacaktı. Cinsiyetine daha bakmadık. Bize de sürpriz olsun istedik. Yoğun Bakım kapısı açıldı. İşte meleğimi çıkarttılar. Hemşirenin yanına gittim ve...
Yazardan Phenden Öhhh öhöm.
Harry hemşirenin yanına gitti ve senin iyi olup olmadığını sordu ve bebeğinizin cinsiyetini sordu.
Hemşire: Merhaba (S/İ) Hanım'ın eşi misiniz?
Harry: Evet.. Evet eşiyim.
Hemşire: Tebrikler! OĞLUNUZ oldu.Harry çok heyecenlanmıştı. Konuşamadı. gözünden bir tutam yaş düştü. Sevindi. Mutlu oldu. Kelebek gibi ôzgür oldu uçtu. Harry babalık nedir bilmezdi?
Babalık sevgisini ilk kez tattı. Nedir öğrendi. İlk defa böyle hissetti. Karmakarışık bir duyguydu?Harry: Teşekkür ederim. Karımı görebilir miyim?
Hemşire: Tabiki. Ama fazla kalmayın. Bebeğinizi 5 dakika sonra yanınıza getireceğiz.
Harry: Tabiki.Harry senin yanına gelir.
Harry: Bebeğim nasılsın?
Sen: İyiyim. Aşkım. Oğlumuzu gördün mü? Nasıldı? Babası kadar yakışıklıdır kesin. Burnu küçücük,elleri küçücük.
Diymi?
Harry:Evet bebeğim. Babası kadar yakışıklı. Oğlumuzu daha görmedim. Hemşire 5 dakika sonra getirecek.Hemşire bebeğinizi kucağınıza koyup odadan çıkmıştır.
Sen: Harry çok tatlı. Sen gibi yakışıklı, senden bir parça var onda. Çok masum. Harry ben çok mutluyum. Harry..... Beni sakın yanlız bırakma. Sensiz bırakma beni. Ben şuan çok mutluyum. O 3 Kelime hayatımı tamamladı.
Evli,mutlu,çocuklu. Bizimkinde evli yerine belki koca yada Harry konulabilirdi. Seni çok ama çok seviyorum Harry.Ahh yine yazarın yani benim hissettiklerim.
Harry: Evet. Hayatım çok tatlı. Bizim o. Bizden. Çin yakışıklı. Masum. Seni bırakmam. Asla! Bunu düşünmek bile saçma. Bende sana aşığım. Canım. Bende seni ömur boyu seveceğim.
Benimde kelimelerim.
(S/İ),Mutlu,BebekliÇok geç geldi evet ama geldi. 20. bölüm gibi güzel oldu ama 20 daha güzel olacak.
Fayrella
Bana çook ama çoook yalvardı. Nolur yap. Seni çok seviyorum. Falan dedi. Acıdım. Ve yaptım.
Yorumlar güzel olsun. Bak bekledin değmiştir umarım. :)Ehehhehehehehehehehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Styles İle Hayal Et #Wattys2016
FanfictionHarry Styles'la ilgili hayal ettiğin herşey burda.