Yeni bölüm geç geldi özür dilerim. Başıma neler geldi ama?
İşe gittim, hasta oldum, gece gece hastaneye gittim serumla karın doyurdum. Telefonum 2-3 haftadır bozuk. Bataryası öldü. O yüzden.
Kitap Wattye aday, kazanacağını bilmiyorum. Ama 100K olursa belki. Lütfen ilk önce kitabı kütüphanenize ekleyin sonra vote ve oy verin. Kütüphaneye eklemezseniz sadece vote sayısı artar.
Twitter ismim değişmiştir sonunda hayırlı olsun. Yeni ismim takip edin geri dönerim ve mesaj atın.
Twitter: XHarry23X
İnstagram: Eminekaya26anime_gorl
GECE 02:01Harry ile uyuyorsundur ve ağlamaya sesi gelir.
Bebeğiniz
"Harry kalk bak." diye mızmızlanırsın.
"Peki. Peki." Harry kalkar ve diğer odadaki bebeğinizin yanına gider.
Harry bebeğinizi almış ve senin yanına getirdi.
"Aşkım. Bebeğimiz... Sanki biraz sıcak." der.
Sen hemen yataktan zıplarsın ve bebeğin ateşini ilk önce alnını öperek ölçersin.
"Beni de öp." diye ses gelir.
HARRY .
"Harry. Oyunun sırası değil. (Kızınızın ismi. -Kİ-) ateşi var. Ne yedirdin bebeğe?" diye sinirlenirsin.
"Ben mi? Ben ne vereceğim hayatım? Sen emziriyorsun. Belki ondan." der.
Sonra ise dediğinin saçma olduğunu anlar.
"Harry."
"Hayatım tamam özür dilerim. Hadi hastaneye gidelim. Bebeğimizi giydir. Yada bilmiyorum birşeyler yap. Arabayı getiriyorum şimdi." der ve koşarak kapıdan çıkar.
Harry ile hastaneye gittiniz ve poliklinik yada bebeklerin olduğu bölüme geçersiniz.
Bebeğinizin doktoru, kızınızı muayene etmek için odaya götürdü.
Sen ağlarsın.
Bir anne kızı veya oğlu hastayken, kendi canı yanmış gibi hisseder. O daha bir bebek ve senin canını, hayatını sanki cehenneme atmışlar gibi hissediyorsundur.
Harry yanına oturur ve başını kendi omzuna gömer.
"Ağlama. İyi olacak. O bir bebek ve hastalanması normaldir. Ateşi var o kadar. Ağlama lütfen. O... Hissediyor biliyorum. Annesi ağlıyor ve oda şuan içeride ağlıyordur."
Başını kaldırıp Harry'e bakarsın.
"Ağ-ağlıyor mudur?"
"Belki. O yüzden ağlama. İstemiyorum. Ne ben, ne de kızımız senin ağlamanı isteriz. Aşkım. Biz...zorluklarla evlendik değil mi? Karşı çıkanlar oldu ve başka şeylerde oldu. Ama biz ne yaptık?"
"Aşkımızı savunduk. Ve... Güçlü olduk."
"Aşkımızın sembolü oda. Aşkımızın meyvesi. Bizim kızımız o. Bizim kızımız da güçlüdür. Güçlü. Bebek ama güçlü. Styles ailesinden o. Styles ailesi hep güçlüdür. Ve güçlü duracaktır."
"E-vet. Evet." dersin ve gözlerini silersin.
Ağlamak. 3 hece. 7 harf. Sizin dünyanız da o kelime yoktur.
Güçlü olmak. 4 hece, 2 kelime, 10 harf. Sizin dünyanız da sadece bu kelime vardır.
Bir de;
Aşk...
Yazılışı 3 harf, insanlara hissettirdiği kocaman bir dünya.
Aslında bebekle bitirmek isterdim ama bu kelimeden sonra kelime yazmam istemedim.
100 okuyucu, 15 vote, 20-30 yorum. Hadi yapın yaaa. Size güveniyorum.
💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Styles İle Hayal Et #Wattys2016
FanfictionHarry Styles'la ilgili hayal ettiğin herşey burda.