Chapter 4

499 25 2
                                    

Po hodině ( školní )
Napadlo mě zavolat Terri. Vzala jsem svůj mobil a klikla na ikonku s Terriiným číslem
"Je nám líto, ale volaný účastník není dostupný" ozvalo se v mobilu
"No super" řekla jsem si.

Šla jsem ven s Chrisem. Já toho kluka brzo asi zabiju. Proč? Naštval mě na moje narozeniny. Jak? Řekl že bych si měla víc hlídat svou postavu ..
V kavárně
"Dobrý den co si dáte?" zeptala se mě a Chrise asi 15 letá slečna. Byla to blondýnka. Dlouhé blond vlasy, huvená, ne moc namalovaná ( měla na sobě jen řasenku a lest na rty ). Usmála jsem se na ni
"Já si dám latté a cupcakes" řekla jsem.
"A já cappucino" řekl Chris
"Fajn, a můžu mít prosbu?" zeptala se nás
"Ano?" odpovědel Chris
"Vyfotil by ses se mnou a podepsal by ses mi, prosííím, teda pokud by to tvé přítelkyni nevadilo" řekla
"No není moje holka" začal se smát
"To je kamarádka která slaví dneska narozeniny. A vyfotím se s tebou rád i podepíšu" usmál se Chris
Ani jsem nějak nepochytila že jsme kamarádi. Myslela jsem si,že potřebuje něco a moje narozeniny jsou jenom záminka. Ale co když..
No. Uvidím.
Chris se jí podepsal a vyfotil se s ní a pak nám donesla to vo jsme si objednali.
"Měla by jsi si trochu hlídat postavu" řekl mi a začal se smát. Já po něj hodila pohled ' zabiju tě '
"A to jako proč?" zeptala jsem se ho podrážděně.
"Protože se klukům nebudeš líbit když budeš tlustá" řekl mi. Tohle jsem nečekala, že řekne. Nemám moc ráda, když lidi odsuzujou člověka podle toho jak vypadá..Najednou vstal a šel ke kase. Zaplatil to za nás a vyšel z kavárny.
"Hey!" křikla jsem na Chrise který byl asi čtyři metry ode mě.
"No?" odpověď Chrise byla trošku arogantní.
"Ten pravý mě bude milovat takovou jaká jsem" řekla jsem mu
"No jo" řekl protože se nechtěl hádat.
Přišla mi esemeska
'Ahooj OSLAVENČE !! :* moc promiň, ale jsem asi nemocná :( oslavíme to jindy !! :) paa Adell :) '

Adell píše hodně smajlíky. A je nemocná, achjo,to budou narozeniny. No i když Chris je tady, někam ho vytáhnu!
"Chrisi???"
"No?"
"Adell onemocněla, takže nikam nepospíchám, nepůjdem ještě někam?" zeptala jsem se ho a usmála.
"Faaajn" usmál se. Mám pocut že má něco v plánu.
"Pojď za mnou, něco ti ukážu" řekl. Asi po třech minutách cesty se rozpršelo. Utíkali jsme k nám, protože je to blíž. Oba jsme byly celý mokří.
Já byla docela hodně z dneška unavená tak jsem se šla převléknout a spadla jsem do postele málem jsem usla když jsem si vzpomněla
"Chris" já nechala Chrise dole samotného v morkém oblečení. Šla jsem k ségře. Když tu je její přítel Dominick tak si tady nechává nějaké oblečení. Něco jsem Christianovi našla a šla ta ním. Chris zatím vařil čaj.
"Promiň, tady máš nějaké oblečení jdi se převléct"
Já mezi tím zalila čaje.

( média- déšť )

Ahoj ! Snad se vám můj příběh líbí :) tahle část je trochu kratší a za to se omlouvám :)
Mám novou story jménem VAMPIRE tak se na ni koukněte ;)

AND WHO ARE YOU? I AM..Kde žijí příběhy. Začni objevovat