Pohled Beth
"Tak girls, zvu vás na panáka!" přiběhl
Connor
Šli jsme s ním k batu,kde obědnal 4x vodku..Ráno
Probudila jsem se s šílenou kocovinou v nějakém pokoji. První otázka která mě napadla
"Kde to sakra jsem?" zeptala jsem se sama sebe. Pokusila jsem se vstát, ale moje hlava mě tóóóólik bolela, že to nebylo k vydržení.
Asi po 10 minutách jsem, ale nakonec vstala a šla ke dveřím. Otevřela jsem je a zjistila jsem, že jsem ve druhém patře. Pomalinku jsem sešla schody a šla rovnou ke dveřím. Když jsem vylezla z domu, tak jsem se ohlídla abych věděla, kde to vlastně jsem. Byla jsem v domě Johna. To je výhra..
Asi po půl hodině jsem došla domů, šla jsem do kuchyně pro prášek a vodu, pak jsem šla do pokoje, kde jsem si lehla do postele. Zapila prášek a usnula.
Pohled Chrise
Dneska je poslední vystoupení. Turné se předčasně ukončilo, protože pár našich lidí skončilo kvůli nějakýmu jídlu v nemocnici a další se museli vrátit. Turné bude pokračovat asi tak za půl roku.
A jestli se ptáte na Amber jak to s ní mám? Chodíme spolu, ale není to takový jako s Bethany. Ale s tím už nic neudělám. Řídím se heslem "Jestli vám to osud přeje, tak spolu jednou budete"
"Půl hodiny a začínáme!" oznámili nám. Fanoušci už křičeli. Ta půl hodina uběhla šíleně rychle a už jsem slyšel "Christian! na pódium"
_____________________
"Tak toho je konec našeho tour. Zase za půl roku. Byli jste úžasní!! Moc děkujeme za skvělý zážitky" zakřičel jsem jako poslední větu, která končila toto turné.
A teď už se vracím zpátky do New Yorku....
Hello :D
Po 5-6 dnech nová kapitola :( :D
co myslíte, setkají se Beth a Chris? ♥ :(
A jestli jo, tak co se stane ?? :O
ČTEŠ
AND WHO ARE YOU? I AM..
Fanfiction"Milovala jsem tě.." ukápla mi slza a on ji setřel. Nadechnoul se a vypadalo to, že chce něco říct... ®Original story !! Je to moje první knížka, takže děj je občas nepřesný a jsou tam chyby, takže berte na to prosím ohled. Děkuji! :)