Chapter 31

209 13 3
                                    

Pohled Chrise
"Pojď, už je docela pozdě" řekl jsem
"Nee mě se nechce"
"Proč?"
"Chcu být s tebou" řekla a dala mi pusu
"Je pozdě"
"Nee prosiim" a koukla se na mě psíma očima

Pohled Beth
Když mě šel vyprovodit k nám domů, pozvala jsem ho ještě k nám.
"Kouknem ještě na film?"
"Jasně" zasmál se
"Vyberu já!!" vykřikla jsem a běžela nahoru. Chris mě rychle doběhnul a začal mě lechtat
"N-ne-eee p-pr-prosim" smála jsem se jak blbá a Chris taky.
"A proč?"
"Pro-protoze mě m-máš rád"
"Su fandíš" v tom jsem se přestala smát a on taky. Koukla jsem se na něj takovýma smutnýma očima.
A poodešla jsem k oknu, kde jsem se kouknula na nabe. Na ty zářící hvězdy.
Najednou jsem slyšela jak zavrzala postel. Chris vstal. Šel ke mě.
"Já tě nemán rád" řekl a mě se chtělo brečet. Teď už jen čekám kdy řekne takový to : "já tě nemám rád, nikdy jsem tě neměl rád jo a taky jsem ojel tvou kámošku " na tohle přesně čekám..
"Já tě nemám rád.." zopakoval a pokračoval dál "já tě miluju" dala jsem mu malou facku a hled i pusu.
"Já tebe taky miluju" zasmála jsem se
"A za co byla vlastně ta facka?"
"Za to že kdyby jsi řekl že jsi mě nikdy nemiloval nohe srdce by to neuneslo a pusa za to že tě miluju"
"Aha" a políbili jsme se
"Tak pojď už"
"Ale já" začala jsem
"Ne já vybírám film" svalil mě na postel a běž k notebooku
"Jak malý dítě" neodpustila jsem si narážku. Christian na mě jen vyplázl jazyk a pustil film. Já si lehla na postel a Chris taky a objal mě.
"Já tě nenávidím" řekla jsem jakmile jsem uviděla nápis filmu.
Kruh.
Vymanila jsem se z jeho objetí, zakryla se dekou a lehla na Chrisovu hruď. Naštěstí jsem byla unavená tak jsem usnula. I don't like horors.

Good morning loves 😍💗💖
Dneska takový romantický díl :D
Líbil ?? 😊😂😂

AND WHO ARE YOU? I AM..Kde žijí příběhy. Začni objevovat