Média - Chris
Když jsme se s holkama vrátily do třídy začala jsem se smát.
Christian se všem podepisoval, fotil,... Měl při tom takovej vtipnej výraz. Smála jsem se když do třídy zrovna vešla Natalli a John. Jak jsem vám říkala nenávidím je. Spíž Johna. Natalli byla vpohodě. Vysvětlím jednu věc : Já a Natalli jsme byly déle jak rok BFF. Ale pak začala chodit s Johnem a ten mě nesnáší, tak mě začal pomlouvat a Nat mu uvěřila. Tak mě pak začala nenávidět kvůli tomu co jsem nikdy neudělala atd,.. změnila se přebarvila si na vlasy na blond, ostřígala si je a začala se fakt hodně malovat ( kupa řasenky a ještě umělé řasy, rudá rtěnka ) prostě hodně se změnila. Začala se chovat jako 'královna' celé školy. Na každé školní akci je s Johnem. Většinou kolem nic jsou ještě Kiley a Mark. Kiley je teď Natalliina 'BFF' - vtipný je že se obě za zády pomlouvaj a Mark jsou kámoši s Johnem.Přestala jsem se smát. Oni mě vždycky dokázali zkazit náladu. Přemýšlela jsem co teď budou dělat. Došla jsem ke dvoum závěrům 1) buď začnou Chrisse nenávidět a budou ho pomlouvat 2) vemou ho do své 'party'
Přemýšlela jsem nad tím a šla jsem si sednout do lavice. Nachystala jsem si věci a vydala se k jiné učebně, protože teď máme biologii. Zazvonilo a všichni přiběhli. Učitelka otevřela dveře a všichni jsme si šli sednout do lavic."Paní učitelko, jsem nový student a jmenuji se Christian Collins a nemám si kam sednout" řekl a celá třída se začala smát. Učitelka se usmála.
"Christiane sedni si buď za Kiley nebo za Bethany. Kiley sedí támhle" Kiley sedí u dveří v druhé lavici a já ( Bethany ) sedím u okna ve třetí lavici. " Nebo za Bethany ,ta sedí támhle" řekla učitelka. " Já si sednu ..... zaa....... ( přemýšlel ) ..asi za Bethany" dořekl a já na něj koukala s otevřenou pusou.
"Ahoj jsem Chris" řekl mi a usmál se " Bethany, ale říkej mi Beth"řekla jsem mu a dávala pozor co učitelka říká. Škola mi docela jde, ale to jen díky tomu ,že v hodinách dávám pozor. Nejsem jedničkářka ani pětkařka. Spíž dvojkařka.
"Tak třído, zítra budete psát test a Christiane tebe si zítra vyzkouším co umíš a co ne, každopádně písemku si taky napíšeš ale až jindy." všichni jsme se zvedli na odchod když zrovna začalo zvonit. Ale ne to normální školní zvonění, které oznamuje že zvoní buď na hodinu nebo přestávku. Tohle bylo poplašné zvonění. Oheň. Někde hoří. Nejhorší je,že mi máme tak 'skvělou' školu a alarm se spustí okamžitě a my musíme rychle opustit školu nebo dopadneme jako zmoklé slepice, protože máme ve škole nainstalovaný alarm ( taková ta věc, která když zjistí nějakej požár tak začne stříkat vody - teda myslím )
( poznámka autorky : vážně nevím jak se tomu teď říká, ale snad víte co myslím :D )
všude začalo 'pršet' takže jsme byly všichni mokří a běželi co nejrychleji ven. Venku jsme se seřadili do dvojic jak sedíme v lavici ( takže já seděla s Chrisem ) a podle tříd.
"Omlouváme se žáci, ale začalo hořet v západní části v chemii, nepovedl se pokus a začalo hořet" začala vysvětlovat paní ředitelka." Teď se prosím převlékněte do něčeho suchého a máte teď dvacet minut přestávku" dořekla paní ředitelka a šli jsme se převléct. Skoro všichni mají ve svých skříňkách náhradní oblečení. I já... já si oblékla bílé tílko, na to červeno-černou košili, kraťase a bílé conversky. Vlasy jsem měla mokré tak jsem šla na záchod a vyfénovala jsem si je takovým málým fénem který bývá na záchodě a pak si udělala culík. Do třídy jsem se vrátila a přemýšlela co budu dělat odpoledne
"Hele... Beth.. nechceš jít dneska ven??" zeptala se mě Adell
"Jo ok.. kam půjdem??" zeptala jsem se jí zvědavě
"Nooo.. potřebovala bych poradit. Steve mě pozval na rande a já nemám nic na sebe" řekla Adell
"Ok, tak jo. Moc ráda ti pomůžu se nachystat na tvoje rande, protože jsem tvá kamarádka a mám tě ráda. A taky že by sis asi sama nepomohla" zasmála jsem se a Adell na mě vyplázla jazyk. Poznámku jsem si nemohla odpustit že by to beze mě nezvládla.
"Holky!!" přiřítila se Terri "Mám pro vás super správu!!" křičela na nás přes půlku třídy
"Co máš za zprávu??" zasmála jsem se a zeptala se
"Jedu k tetě na zkoušky!!" Terri chce být herečkou a její teta je jedna z ředitelek jedné velké herecké agentury
"Bože!! GRATUJULU!! a kdy jedeš??" zeptala se Adell
"No.. to je to. Jedu už dneska odpoledne, ale za dva týdny se vrátím" řekla Terri trochu smutně
"Ach jo, budeš nám chybet, ale hlavně si to uží a nezapomeň na nás až budeš slavná" řekla jsem jí
_________________________________________________________
Po škole jsme šli do obchoďáku vybrat Adell nějaké oblečení. Nakonec jsem jí poradila ať si vezme proužkované černo-bílé šaty. Vypadala v nich krásně.
"Užij si rande a nezapomeň napsat podrobnosti pak" rozloučila jsem se s Adell a šla domů
Taak snad se vám nová část líbila :) jinak zejtra asi vydám nový díl k jak (ne) milovat a možná i ještě jeden k téhle knize. Snad se vám moje kniha líbí a omlouvám se za všechny překliky a chyby ;) :)
ČTEŠ
AND WHO ARE YOU? I AM..
Fanfiction"Milovala jsem tě.." ukápla mi slza a on ji setřel. Nadechnoul se a vypadalo to, že chce něco říct... ®Original story !! Je to moje první knížka, takže děj je občas nepřesný a jsou tam chyby, takže berte na to prosím ohled. Děkuji! :)