Pohled Adell
Včera jsem byla u Beth. Přijeli už i její rodiče. Večer jsem mluvila ještě s Terri. Měla přijet, ale nepřijede. Prý má nějaké problémy ve škole. A pak jsem šla spát.
Vzbudila jsem se v 6:00 a.m. a šla se chystat do školy. Během chvilky mě pak vyzvedl Sebastian. Ano, ano chodím s ním. Miluju ho. Ozval se zvonek. Seběhla jsem schody a otevřela dveře.
"Ahoj zlato" řekl mi
"Ahoj" řekla jsem mu, políbila ho a jeli jsme.
Dojeli jsme do školy a ona dva jsme šli jinam. Je to taky kvůli tomu, že máme jiné předměty. Škola je poslední dobou strašná. Není tady Beth, všichni se na mě dívají takovým tím pohledem je mi to líto a k nám do třídy přišla nová holka Tracy. Ale nesedly jsme si. Ona patří spíž k těm lidem, kteří jsou rádi středem pozornosti.
První hodinu máme občanku. Na občanku máme naši třídní.
"Dobrý den" pozdravila nás, když přišla do třídy.
"Dobrý den" pozdravili jsme ji všichni zároveň bez známek nadšenosti.
"Takže třído, nejdřív vám musím něco říct"říkala učitelka
"Ředitelské volno až do konce školního roku?" vykřikl David
"Dneska jsi nějak vtipný Davide nemyslíš?" zeptala se učitelka. David radši mlčel.
"Takže David se k tomu asi nevyjádří tak teď k tomu co jsem vám chtěla" odmlčela učitelka
"Blíží se náš každoroční ples a potřebuji, aby si někdo z vás vzal na starosti jídlo"
"Tak já" přihlásila jsem se.
"Dobře, chce jí někdo pomoct?"
"Já jí pomůžu" řekla Lisa. Lisa je podle všech šprtka a nikdo ji nemá rád. Ale mě nevadí, vpadá jako fajn holka
"A kdy bude ten ples?" zeptala jsem se učitelky
"Za tři týdny je to krátká doba, já vím, ale jindy to nepůjde a teď se jdeme už konečně učit, stratili jsme už dost času" řekla učitelka a začala vykládat něco o učivu
ČTEŠ
AND WHO ARE YOU? I AM..
Fiksi Penggemar"Milovala jsem tě.." ukápla mi slza a on ji setřel. Nadechnoul se a vypadalo to, že chce něco říct... ®Original story !! Je to moje první knížka, takže děj je občas nepřesný a jsou tam chyby, takže berte na to prosím ohled. Děkuji! :)