Chapter 45

238 13 2
                                    

Pohled Chrise:

Cesta byla dlouhá. Naštěstí už jsme v New Yorku. Zítra už jdu do školy, protože mám zameškaných hodně hodin. Za týden se sejdeme všichni u někoho ( na tom se ještě musíme domluvit ). Nechce se mi vůbec do školy. Hlavně protože mám hodně hodin s Beth.

Pohled Beth

Vzbudila jsem se kolem třetí hodiny ráno. Vážně jsem tak dlouho spala? Dneska je pondělí, dneska jsme nešli do školy kvůli nahlášené bombě - všichni víme, teda si hlavně myslíme, že tam žádná není. Zítra už zase úterý ( a teď se přihlaste všichni, kdo nenávidí úterý -_- )

Už jsem nemohla usnout, tak jsem se sebrala a šla do koupelny, kde jsem se umyla. Vlasy jsem si pak rozčesala a nechala volně uschnout. "Mám docela hlad" pomyslela jsem si a šla jsem k ledničce. Vytáhla jsem jogurt a do toho naházela borůvky, banán,jahody a ovesné vločky. Šla jsem do obýváku a pustila jsem televizi. Překvapivě nic nedávali..

"Néé Beth, ve tři ráno půjdou ty nejlepší seriály, která miluješ" řekl ironicky můj hlas v hlavě. Musela jsem se zasmát. Vstala jsem a dala do televize cédéčko se Simpsonovejma. Nej seriál ever!!

Dívala jsem se na celou sérii. Někdy kolem půl deváté jsem to vypnula a šla zavolat Adell, jestli nechce jít ven.

"Ahoj Adell" řekla jsem do mobilu

"No? co je?" jóó ta musela ještě spat. zasmála jsem se

"Nechceš jít dneska ven?"

"Jo, klidně" odpověděla mi jednoduše

"OK, v půl jedný u skate-dráhy" řekla jsem a položila jsem mobil. " Co do tý doby ještě budu dělat? " pomyslela jsem si a šla jsem nahoru. Ali se vrátí nakonec až ve čtvrtek, protože tam byli nějaké potíže. Víc jsem se neptala. V pokoji jsem se vydala ke skříni a tam jsem začala vybírat oblečení. Nakonec jsem si vybrala ( média ). Pak jsem se šla namalovat ( řasenka, linky ). Když jsem se koukla na hodiny bylo dvanáct. "Vážně jsem se chystala tři a půl hodiny ?!!" křičela jsem na sebe v duchu.

"Sakra!" vykřikla jsem, popadla mobil a uviděla jsem penny board. Dlouho jsem na něm nejela, ale risknu to. Hřiště ( skate-dráha - nevím jak se tomu říká ) je docela daleko.

____________________

Už jsem byla skoro u něj, ale nejednou jsem ležela na zemi.

"C-CO se stalo?" řekl nějaký hlas. Bolela mě hlava a noha. A najednou? TMA



Ahoojte :D :D

ukončila jsem to dobře ne ?? :'D

snad se vám další kapitola líbila O:)

a straaašně moc děkuju za 3,1 K shlédnutí na této knížce ♥ děkuju moc ♥♥

AND WHO ARE YOU? I AM..Kde žijí příběhy. Začni objevovat