Chapter 35

254 9 9
                                    

Pohled Beth

Dneska přijede Terri. To mi připomíná, že bych už měla jít dom. Ali tam nebude, ale bohužel si nemůžu pustit hudbu na celej dům a zpívat nahlas. U nás doma je ještě Demi a Cam, ale zítra už taky odlítají. Jooo všichni letíjou pryč. Takže už zejtra! Ať se sousedi divíjou. Stejnak mě nemají rádi. Jednou dokonce řekli, že jsem děvka...

Po snídani ( ještě pořád u Adell ) jsem šla domů.

Asi před hodinou mi přišla smska, ale neotevírala jsem ji, protože jsem typovala, že je od Christiana.. Chybí mi... ale ... prostě... nevím ... nevím co mám dělat ... mám mu odpustit?? ale co když má pořád rád Amber ?? :((

Ale nakonec jsem se odhodlala. 'Chris, Chris ,Chris, Chris ' honilo se mi v hlavě.

Ne. Nebyl to on. Terri. Byla to Terri

"Hi guyys :D :D :D,  dneska přijedu kolem 3:15 p.m. oůjdeme ven? přespávačka? dokonce, jsem sehnala na koncert Jack&Jack!! tak co? souhlas? ale jeden problém... u nás spát nemůžeme... Terri :) :P " 

Když jsem si tu smsku dočetla, tak jsem napsala do skupinovýho chatu ( Já, Adell a Terri )

Beth: ok, tak můžeme spát u mě ( Demi a Cam odlítají sice až zejtra, ale brzo ráno, takže asi budou spíž v hotelu a Ali letěla do Itálie ) 

Terri: Super, tak se sejdeme  tebe?

Adell: Jo 

Beth: okey :)

Šla jsem se vysprchovat a nachystat ( madračky ) postele kde holky budou spát. Nakonec jsem ty všechny matrace dotáhla do obýváku

"Co to děláš?" zeptal se mě někdo, koho jsem se šíleně lekla. 

"Camerone! já se lekla" a usmála se. Nemám náladu, abych se smála.

"Nojono, ale takže, jo, emm... řekni Demi až příjde, že jsem jel už do hotelu"

"Budete v hotelu?"

"Jo"

"Okey a kde je vlastně Demi?"

"Šla si něco koupit"

"Aha" řekla jsem. Ne nic víc neřeknu.

"Okej, takže ahoj a snad se brzy uvidíme" řekl a objal mě. 

"Jojo a ahoj" objala jsem ho zpátky. Dělat, že mi nic není jsem zvyklá, ze základky, takže ...

Ani jsem se nestihla namalovat a už zvonila Adell nebo Terri. Byla to Terri.

"Terri! ahoj" usmála jsem se a objala ji

"Ahoj kočko"

"Takže to víš?" když mi Adell nebo Terri řeknou kočko, tak ví, že se něco stalo, jako například teď. Rozchod. Počkat! rozešli jsme se? asi jo .. 

"Všechno mi řekneš, ale nejdřív..." odmlčela "Nejdřív z tebe udělám člověka a ne chodící mrtvolu" mrkla na mě

"Ok" Terri si dala věci do obýváku a pak mě zatáhla do mýho pokoje, kde mě namalovala, natočila vlasy a teď? Teď mi vybírá oblečení.

Make-up:

Vlasy, ty mi dala do culíka nabok

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy, ty mi dala do culíka nabok. 

Oblečení ( je tam i ten culík :D ) :

Oblečení ( je tam i ten culík :D ) :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Páni.."

"Já vím, zlato"

Crrr..crrr...

To bude Adell. Když jsem jí otevřela byla už nalíčená a oblečená. Slušelo to všem. 

"Ahoj kočko" objala mě

"Grr.. kočko jo..?"

"Jo!Beth"

A vyrazili jsme. Jeli jsme taxíkem, tak jsem tam byli docela rychle. Dali jsme lísty někomu, kdo měl ty lístky na starost a za chvilku to začalo.

Hráli mega krásný písničky. Moje nejoblíbenější je Like that Like





Hello :D líbila nová kapitola ?? :D 

Znáte tu písničku ?? ♥ ( já ju mám ale vážně ráda :D :D :D :D ) 

AND WHO ARE YOU? I AM..Kde žijí příběhy. Začni objevovat