Pohled Beth
"Chrisi? Nechceš - n- nechveš si dát na chvilku p-pauzu?" zeptala jsem se na tu otázku, na kterou nechci znát odpověď
"Já nevím"
"Chrisi.."
"Beth..." odmlčel "já nevím..."
"Chrisi, prosím pravdu" řekla jsem a čím dál víc se mi chtělo brečet.
"J-já vážně nevím" odmlčel
"A-asi jo" řekl a to mě zlomilo. Rozbrečela jsem se
"Beth...promiň"
"T-to je v-vpohodě"
"Budeme alespoň kamarády"
"F-fajn"
"Fajn"
"Chrisi, promiň, ale já už budu muset jít"
"Ok pa Bethany a no vlastně ahoj Beth"
"Ahoj"
Ukončila jsem hovor. Zdálo se to jako hodina, co jsme mluvili, ale bylo to jen sedm minut.. Spadla jsem na postel a rozbrečela jsem se.. Nevím jak, ale usnula jsem. Vzbudila jsem se kolem 4:37 a.m.
"No, to je super" řekla jsem, když jsem se koukla na mobil. Pomalu jsem vyšla z pokoje do koupelny. Kde jsem se vysprchovala a umyla vlasy. Měla jsem řasenku všude po celém obličeji. Když jsem vylezla ze sprchy tak bylo 4:55 a.m.Šla jsem zpátky do pokoje, kde jsem si vyfoukala vlasy, vyžehlila je, oblékla jsem se a trochu namalovala. Sešla jsem dolů a udělala jsem si čaj a bílí jogurt s musli. To všechno jsem snědla u televize. Dívala jsem se na Disney Channel. Byly tam kreslený seriály typu Mickey Mouse což mě moc nebaví, ale v 5 a.m. si asi moc vybírat nemůžu. Asi jsem ještě usnula u televize, protože mě pak vzbudil zvonek. Šla jsem otevřít. Nevěděla jsem, kdo to je. Otevřela jsem a byla to Adell.
"Kočko!" grrrr... zabít...
"Neříkej mi tak.."
"Proč?"
"Nemám to ráda"
"Beth, co se stalo, že jsi mi včera neodpověděla na messengeru?"
"Co? ty jsi mi psala?"
"Jo" řekla trochu uraženě
"Promiň, ale já.. no .. usnula jsem, protože jsem brečela protože.." natahovala jsem to.Ne. Nechci to vyslovit. Nechci
"No? proč?"
"S Chrisem jsme se rozešli" řekla jsem a Adell si mě vtáhla do objetí. Chtělo se mi brečet, ale nechtěla jsem Adell ušpinit tričko od řasenky.
Rozchod 💔💔💔
Tuto kapitolu věnuji VŠEM CO TO ČTOU ;)
a snad se vám new chapter líbila :))
ČTEŠ
AND WHO ARE YOU? I AM..
Fanfiction"Milovala jsem tě.." ukápla mi slza a on ji setřel. Nadechnoul se a vypadalo to, že chce něco říct... ®Original story !! Je to moje první knížka, takže děj je občas nepřesný a jsou tam chyby, takže berte na to prosím ohled. Děkuji! :)