Pohled Beth
Probudilo mě ostré bílé světlo. Někdo mě svítil baterkou do oka. Po chvilce jsem se rozkoukala a viděla jsem doktora a sestřičku. Co se stalo? Vůbec nic si nepamatuji.
"Slečno"
"Slečno, hálo slyšíte mě?" ptá se doktor. Chci promluvit. Je to těžké.
"Ano" řekla jsem skoro neslyšitelně.
"Dobře" řekl doktor a něco napsal do papírů
"Víš jak se jmenuješ?" ptal se dál. Sakra. Jak?
Snažím se vzpomenout si. Je to těžké. Teď se probudím a hned po mně něco chcou.
"Haló slečno, víte to?"
Flashback
"Sakra! pojď sem! neutečeš mi má milá sestřičko" křičela Alison.
Bylo léto 2010 byli jsme v Egyptě na prázdninách. Svou sestru jsem právě topila. Žije. Škoda. Teď před ní utíkám po pláži všichni se na nás koukají jak na debily. Najednou ucítím tvrdý náraz a ležím na zemi.
"Omlouvám se" řekla jsem rychle. Stál tam kluk. Blonďák s modrýma očima jako moře. Jako oceán, řeka a jezero. Ty oči. Bože.
"lo siento mucho" nerozumím mu ( omlouvám se )
"jsi v pohodě?" přiběhla ke mě sestra.
"A vy?" zeptala se Alison blonďáka
"lo siento mucho" zopakoval znovu ( omlouvám se )
"hablas español? Es súper, ella está bien." sputila má sestra ( Ty mluvíš španělsky? to je super, ona je v pořádku )
"Ok mi nombre es Niall" řekl. Rozuměla jsem mu Niall, takže se takhle asi jmenuje. ( Ok, moje jméno je Niall )
"Mi nombre es Alison" řekla flirtovně. To bude nadlouho ( Moje jméno je Alison )
"Así que tendré que irme, pero llámame. Aquí está mi número de teléfono" emm.what? co sakra říká?podal jí nějaký papírek ( Tak já už budu muset jít, ale zavolej mi, tady je moje číslo )
"esta bien, te llamaré" ( dobře zavolám ti )
"OK, Adios"
"Adios" řekla sestra a on odešel.
"co to bylo?"
"To jsi zvědavá co?"
"Jo, prosím"
"Ach jo, Bethany Bethany" řekla sestra a začala na mě házet písek. Jak malé dítě.
End of flashback...
"Haló vnímáte?" ptal se už netrpělivě
"Bethany"
"Dobře, přijdou vás na chvilku navštívit příbuzní jinak by se tady asi složili všichni" řekl a odešel
Po chvilce se tady vystřídali snad všichni kromě jedné osoby. Kromě mámy.
Začíná víkend a já v 11 večer píšu španělsky. Skoro čtvrtku a víc píšu ve španělštině.
LOVE YOU GOOGLE PŘEKLADAČ <3 :D
NÁZOR NA NOVOU KAPITOLU?? :D <3
ČTEŠ
AND WHO ARE YOU? I AM..
Fanfiction"Milovala jsem tě.." ukápla mi slza a on ji setřel. Nadechnoul se a vypadalo to, že chce něco říct... ®Original story !! Je to moje první knížka, takže děj je občas nepřesný a jsou tam chyby, takže berte na to prosím ohled. Děkuji! :)