Pohled Beth
Show za 45 minut začíná a já jsem nachystaná. Na sobě jsem měla ( média )
Vzala jsem si kabelku a vyrazila. Před pár hodinama mi volala Adell jestli může jít se mnou a že má lístek. Tak jsem šla za ní, abych jí poradila co si má obléct.
Zazvonila jsem na zvonek a slyšela jsem zapnutej fén
"Pojď dál!!" křikl na mě hlas a já poznala,že je Adell i přes zavřené dveře. Zkusila jsem kliku a bylo odemčeno. Vešla jsem a šla jsem za zvuke fénu aka. k Adell do pokoje. Otevřela jsem a tam byla Adell ještě s mokrýma vlasama, nenalíčená, v županu
"Adel.. zase nebudeme stíhat!" řekla jsem s mírnou zlostí hlase
"Promiň, ale já .. nestíhám no .." zasmála jsem se a šla jí pomoct. Na posteli měla dva outfity. Tak jsem jí ukázala na ten první outfit :
"Takže, ty se jdi obléct a já zatím zapnu žehličku a nachystám nějakej make-up" řekla jsem jí a Adell zmizla ve dveřích do koupelny.
Vytáhla jsem z jejího stolku taštičku s make-upem a šla zapnout žehličku. Když Adell vylezla tak jí to moc slušelo.
"Moc ti to sluší!" vyjekla jsem
"Děkuju"
"A teď si tady sedni a nalič se, já ti mezi tím narovnám vlasy" řekla jsem a Adell se začala malovat
Během 10 minut byla Adell hotová a mi vyrazily.
Dali jsme nějakýmu pánovi lístky a ten nás pustil dovnitř. Za chvilku show začala.
Chris vystupovat s písničkou YDHTG
A pak tam byla dokonce i Amber?
Pohled Chrise
"Amber, co tady děláš?" kde se tady sakra vzala?
"No.. byla jsem pozvaná, že mám s tebou vystoupit a že máme zazpívat nějakou písničku"
"Aha.. a to řekl kdo?"
"Nick" Nick je pořadatel a to nemůžu se proti němu postavit.
"Ok.." řekl jsem trochu znuděně?jo
Show začala. Vystoupil jsem jako první s písničkou YDHTG pak šla Chrissy s písničkou Literally Life a pak další lidi. A nakonec já a Amber....
"Co chceš Amber zpívat?"
"Left Swipe Dat"
"Em.... ok" tu písničku neznám.. sakra...
"Tady máš text" dala mi ho.. ta písnička byla s textem ( budeme na pódiu zpívat s papírem )
písnička :
Dozpívali jsme a pak se něco stalo.... Nechtěl jsem ... já nevím proč ...
Amber mě políbila... a já debil spolupracoval.... pak jsem se od ní odtál a ona spojila naše ruce.
Po chvilce jsem si uvědomil co jsem udělal. Pohledem jsem pak hledal Beth. Nenašel jsem jí, viděl jsem jen Adell jak někam jde. Najednou mi zapípal mobil. Esemeska.
Psala mi Adell. Kde na mě vzala číslo? Rozkliknul jsem zprávu.
'Christiane! jak jsi to mohl Beth udělat... nechápu tě.. ale ok... jestli chceš být s Amber tak si s ní buď, ale neměl si pléct Beth hlavu ..... :('
Já jsem vůl!! Ale je to divnej pocit...
MOŽNÁ K AMBER JEŠTĚ NĚCO CÍTÍM??! :O :/
Hello :D it's meee :D
mě asi teď nenávidíte co?? Ale muselo se to stát...:/
#jájsemZLÁÁÁÁ :D :D
Jo a BTW. Stát se to muselo ( mám to napsaný ve "scénáři", jediný tohle mám naplánovaný, jinak všechno píšu tak, jak mě napadne ;)
ČTEŠ
AND WHO ARE YOU? I AM..
Hayran Kurgu"Milovala jsem tě.." ukápla mi slza a on ji setřel. Nadechnoul se a vypadalo to, že chce něco říct... ®Original story !! Je to moje první knížka, takže děj je občas nepřesný a jsou tam chyby, takže berte na to prosím ohled. Děkuji! :)