Chapter 12

442 25 4
                                    

"Můj úkol je takový, že si sundáš šaty a půjdeš dolů na 3 minuty tancovac" dopověděl Chris a já okamžitě věděla, že brzo nás tu bude o jednoho míň ( chápete jak to myslím, že jo ?? :D )

"Já tě nesnáším, ale tohle dělat nebudu" řekla jsem a sundala si boty, možná jsem opitá, ale ne tak moc..

Asi po hodině a půl jsme všichni spali, si je dneska-zítra sobota ale jsme ospalý a taky newím kolik je hodin

Ráno jsem se vzbudila jako první. Zas tak velkou kocovinu jsem neměla, tak jsem v pohodě vstala a šla dolů pro prášek, ještě jsem stihla vyhodit pár lidí kteří byly dole a neznala jsem je.

Hledala jsem prášek proti kocovině a když jsem je našla pár jsem jich vzala, ještě jsem do několika skleniček napustila vodu a šla ostatní vzbudit 

Když jsem přišla do pokoje skoro všichni už byly vzhůru, tak jsem jim dala prášek. Domů jsem šla s Chrissem. Když jsme došli ke mě políbila jsem ho na tvář.

"Nechceš jít dál! zeptala jsem se ho

"Jo, ale jen na chvíli, musím za chvíli domů"řekl smutně 

"Chceš něco k pití?"

"Já asi dneska zůstanu u vody" zasmál se

"Jo .. jasně" zasmála jsem se

Vzala jsem si svou vodu a Chris zase tu svou a šli jsme do pokoje

"Koukneme na film?" udělala jsem na něj psí oči

"Nope"  nesouhlasil

"Prosíím"žadonila jsem jak malá

"Ne" a políbil mě. Chvíli jsme se ještě líbali a pak už musel domů

Já jsem okamžitě šla do vany, kde jsem nakonec asi na půl hodiny usnula.

Skoro celej den jsem strávila v posteli a dívala jsem se na filmy. Koukla jsem se na Zůstaň se mnou a pak šla spát.

Ráno jsem se vzbudila, nasnídala jsem se a vrátila se zpátky do postele a dívala jsem se kde se dá koupit knížka Kam jsi odešla ? to je pokračování Zůstaň se mnou ,ale tohohle ještě není filmová verze, objednala jsem si ji a pak ještě nějaké knížky. Pak jsem zase koukala na film. V podstatě jsem proležela celou Neděli v posteli.

| Pondělí |

"Vstááávat!" zakřičela Alison přes dveře

Vstala jsem, udělala jsem si raní hygienu, učesala vlasy a oblékla jsem si ( média ). A šla pomalu do školy. Najednou na mě zatroubilo auto 

"Nechceš svést??" zeptal se mě Chris

"Jasně" a otevřela jsem dveře od auta a nastoupila, ještě než se Chris rozjel, dala jsem mu pusu aspoň na tvář.

Vystoupila jsem z auta a on zaparkoval. Čekala jsem na něj. Chytli jsme se za ruku. Až teď mi došlo jak je Chris populární. Je docela populární když má na YouTube přes 1,9 M odběratelů ( p.a. když to píšu, tak tolik, třeba když di ti čtete vy :) tak víc ;) ) na instagramů o 1 milion víc ( 2,9M ) atd,... Chris když mě uviděl, stiskl mi víc ruku, abych se probrala a taky tím, že mě drží za ruku, znamená to, že i spolu chodíme. Viděla jsem kupu nenávistných pohledů, ale kupu i laskavých a smějících se pohledů. 

Zazvonilo na hodinu a my jsme šli do naší třídy. Dneska máme pár hodin spolu.

"Dobrý den třído, posaďte se, ještě něž začneme, tak vám představím novou spolužačku. Tohle je Amber" 

"A kurva!!" vykřikl Chris. ( slyšela jsem ho dobře, protože sedím před ním. Já sedím s Adell a Chris sedí s Thomasem, se kterým se dneska sejdu. Mám ho ráda, je to můj starej, dobrej kámoš )

"Máš nějakou připomínku Chrisi??" zeptala se podrážděně učitelka

"No... ne " řekl už potišeji

Tak co líbí se vám nová kapitola? Co myslíte ? 

Je to ta Amber ? ( Chrisova bývalka )?? 

Nebo je to někdy jiný?? 

Já osobně myslím že to první :) ,ale necháme se překvapit :)

AND WHO ARE YOU? I AM..Kde žijí příběhy. Začni objevovat