Pohled Chrise
Zaskočilo mě co mi Adell řekla, ale plánuji za ní odpoledne zajít. Adell mi, ale neřekla, v jaké nemocnici leží. V našem městě je víc nemocnic ( logicky, v New Yorku asi nebude jen jedna nemocnice. :D ) V okolí jsou jenom dvě, tak tam zajedu odpoledne. Škola utekla docela pomalu. Před poslední hodinou mě odchytla Amber.
"Ahoj zlato"
"Ahoj Amber" políbil jsem jí na rty a objal ji. Poslední dobou mám pocit, že je ten náš vztah falešný. Ale jako, uvidíme, jak to dopadne.
"Co máš v plánu dělat odpoledne?" zeptala se mě
"Asi se budu učit" v tu chvíli, co jsem to řekl, jsem si uvědomil, co jsem řekl.
'Dost blbá lež Chrisi!' křičelo na mě svědomí
"Aha" řekla a přeměřila si mě pohedem
"A proč vlastně?" vážně se mě zeptala proč se budu učit?
"Propadám" tohle nebyla lež.
"Aha, tak se uvidíme později, pa miláčku" řekla to tak falešně.
"Čau" odsekl jsem a šel jsem na hodinu.
Hned po škole jsem jel domů a pak do jedné ze dvou nemocnic. V první jsem se zeptal, jestli zde neleží Beth, ale tam mi řekli, že nikdo takový tam neleží. Tak jsem jel do druhé nemocnice. Tam mi řekli, že tamvážně leží, ale chtěli vědět kdo jsem.
"A můžu se zeptat, kdo jste?" řekla starší sestřička
"Její přítel" zalhal jsem.
"Vážně?"
"Ano"
"A potvrdíte mi to nějak?"
"Ale jak vám potvrdit, že jsem její přítel?"
"Ví o vás někdo?"
"Ano"
"A kdo?" sakra!
"Její máma"
"Vážně?"
"Ano" snad mi uvěřila
"Pokoj 342, ale až příjde její matka, tak se jí zeptám"
"Děkuji"
Šel jsem hledat pokoj s číslem, které mi ta sestřička řekla. Našel jsem pokoj, otevřel jsem dveře a nemohl jsem uvěřit tomu, co jsem viděl.
Beth bez známky života. Nehýbala se, nemluvila, nedělala naprosto nic. Jediné, co byla slyšet bylo pravidelné pípání přistroje, který kontrolovat, jak je na tom.
Sedl jsem si na židli. Přemýšlel jsem jestli mám něco říct, jestli by mě slyšela. Nakonec jsem řekl jenom jedno slovo, které jsem skoro nedokázal vysvětlit proč jsem to řekl. Chtěl jsem to říct. Chci aby tady byla. Musí přežít. Řekl jsem slovo, kterého nikdy nebudu litovat. Doufám, že mi odpustí.
"Zůstaň.." nic víc, nic míň. Jen jedno slovo, které je pro mě tolik důležité. Políbil jsem jí na čelo a pak asi po deset minutách jsem odešel.
Ahoj! :D asi po měsíci jsem zpátky :D mám nějaké nápady atd,.. taky moc školy :( stíháte ji? Já vůbec... :D :( :(
Jinak líbí se vám nová kapitola ?? :D
A ještě DĚ KU JU strašně moc za 9k přečtení na této knížce ... <3 <3 :D
ILY <3 :* :3 děkuju strašně moc :3 :D
ČTEŠ
AND WHO ARE YOU? I AM..
Fanfiction"Milovala jsem tě.." ukápla mi slza a on ji setřel. Nadechnoul se a vypadalo to, že chce něco říct... ®Original story !! Je to moje první knížka, takže děj je občas nepřesný a jsou tam chyby, takže berte na to prosím ohled. Děkuji! :)