Pohled Chrise
Když jsme dojeli, tak jsme byli už všichni nachystaní. Asi za 45 minut show začala. Zpívali jsme zase to samý. Všichni jsme byli docela unavení, ale měli jsme hlad, tak jsme se šli najíst do pizzerie. Kde nám dokonce dovolili, aby jsme si udělili každý svou pizzu. Došli jsme do autobusu a jeli zase na další zastávku.
Pohled Beth
Skoro celý den jsme byli s Terri a Adell venku. Terri se dneska stěhuje do L.A. tak se nebudeme moc vídat, ale slíbila nám, že bude za náma jezdit. Toho poslíčka jsem už nenašli a já byla docela unavená. Když jsem přišla domů tak jsem šla zavolat Alison, jak se mají rodiče. Snažím se na Chrise nemyslet, protože mě to ničí, ale pořád na něj myslím... Co kdybych mu zavolala? Já nevím... bojím se... nechci slyšet tu větu... tu větu která mě srazí k zemi... NECHCI...ale asi mu fakt musím zavolat.
Sice jsem byla unavená, ale zítra už je pondělí a škola. Tak jsem si vzala svůj mobil a vytočila jsem Chrisovo číslo. Chvilku to vyzvánělo a pak..
Pak jsem uslyšela jeho hlas... Chtělo se mi brečet.
"A-Ahoj Beth" řekl nejistě
"Ahoj" řekla jsem docela smutně
"Chrisi.." odmlčela jsem "Potřebuju to vědět, máš mě rád?"
"Jo! Mám tě rád Bethany"
"Tak proč jsi ji políbil?"
"J-já ... Ona políbila ně"klesl na hlase
"Ale ty jsi spolupracoval" chtělo se ni brečet. Ok pár slz už ukáplo..
"Bethany.." je poznat že mu je to taky líto
"Chrisi...já.. Já... Chceš se mnou pořád ještě chodit?"
"Ano!"
"A cítíš něco k Amber?"
"Já-já.. Nevím.. Možná trochu"
Jakmile tuto větu řekl, tak se mi zlomil hlas.. Nevěděla jsem co mu mám odpovědět"Ch-chrisi?" řekla jsem najednou
"No?"
"T-ty se c-chceš rozejít?"
"Ne"
"Ale.."
Najednou jsem uslyšela nějakej hlas v Chrisově mobilu.. Hlas nějaký holky ?Pohled Chrise
Když mi Beth řekla tu větu, jestli se s ní chci rozejít, tak jsem hned věděl odpověď N.E.
"Chrisii?" najednou vešla do dveří Amber. Sakra! Proč to vždycky musí zkazit!! -_-
Radši jsem ji obešel šel jsem se někam schovat.
Pohled Chrissy
Viděla jsem jak Amber stojí u Chrisových dveří. Pak najednou vešla do jeho pokoje. Cca za 1 minutu vyšel Chris ze svýho pokoje a s někým telefonoval. Slyšela jsem jméno s kým. S Bethany. Rychle jsem mu ukázala ať jde ke mě do pokoje, že tam Amber nevleze.
Pohled Beth
A už bylo ticho. Pokračovalijsme dál v naší 'konverzaci'"Ale?" zeptal se Chris
"Já nevím.."
"Beth"
"Chrisi? Nechceš - n- nechveš si dát na chvilku p-pauzu?"
:(( ani nevíte, jak mi je, když musím tohle napsat :(
ALE.. líbila se vám dnešní kapitola?? Smutná :(
A chci tuto kapitolu věnova Iamblackmagic_
Protože, doufala, že se nerozejdou :/ ale třeba Chris nebude souhlasit a nerozejdou se :/ :)
ČTEŠ
AND WHO ARE YOU? I AM..
Fanfiction"Milovala jsem tě.." ukápla mi slza a on ji setřel. Nadechnoul se a vypadalo to, že chce něco říct... ®Original story !! Je to moje první knížka, takže děj je občas nepřesný a jsou tam chyby, takže berte na to prosím ohled. Děkuji! :)