Chapter 5

497 28 2
                                    

Čaje jsem dala na stůl a šla zapnout notebook. Už dlouho jsem se chtěla kouknout na horor jménem Kruh 1. Ale nechtěla jsem se koukat sama, to je to nejhorší.
"Já se nebudu koukat na horor" řekl najednou hlas za mnou.
"Já se lekla" on na mě jen vypláznul jazyk
"Prosím dones ty čaje" úplně jsem ignorovala jeho nesouhlas koukat se na horor. A začal horor.
"Bojíš se?" zeptal se mě Chris
"Co?"řekla jsem.
Najednou z televize vylezla Samara. Já jsem se docela bála a to se u hororů nebojím.
"Takže bojíš" zasmál se
Samara najednou zabila člověka. Jednu z hlavních postav. Já jsem se hlavu jsem schovala za Chrisovy záda. Ten mě objal.
Horor za chvilku skončil a já jsem musela jít do pokoje pro deštník.
Chris totiž musel jít a já ho chtěla vyprovodit. Nejhorší co může být. Nejdřív se koukáte na horor, prší a pak jdete v tom dešti za tmy někoho vyprovodit.

"Hele, myslíš, že by se mnou Natalli chodila?" zeptal se mě. A to jsem myslela, že dneska nebudu vůbec muset o ní přemýšlet

"Já nevím, ale asi jo ty jsi přece Christian Collins" odmlčela jsem "Ale zase ona chodí s Johnem" dořekla jsem 

"Aha" odpověděl mi smutně 

"Notáák" usmála jsem se. Asi tři minuty jsme mlčely a já jsem najednou viděla někoho v parku. Obmotala jsem svou ruku kolem jeho paže ( tohle dělám vždycky když se bojím, i Adell a Terri ) 

"Copak?" zeptal se starostlivě. Nevím proč ale mám pocit, že budeme dobří kamarádi. No i když... kamarádi ... 

"Já nevím, někoho jsem támhle v parku viděla" Ukázala jsem směrem na místo. Během pár sekund odtamtud byly slyšet nějaké vzlyky a pláč. Šli jsme se tam podívat. Popravdě? mě se tam moc nechtělo, bojím se. 

Chris šel blíž a najednou jsem viděla že běží nějak směrem ke keři. Tam byl nějaká holka a kluk. Ten kluk bil tu holku. Chris chtěl odtrhnout toho kluka od holky a povedlo se mu to až na to že se ten kluk. Já jsem rychle pomoct té holce. Pomohla jsem jí posadit se na lavičku. Okamžitě jsem se rozběhla k Chrisovi a tomu klukovi, protože jsem viděla, že ten kluk škrtí Chrise. Chtěla jsem je od sebe odtrhnout, ale ten kluk mě bouchnul silně do hlavy. Spadla jsem na zem a pak už si nepamatuji nic, musela jsem se probrat asi za pár minut protože pořád jsme byly v tom parku. Kluci se pořád prali a ta holka? Ta ležela na lavičce, doufala jsem že žije. Chtěla jsem vstát. Povedlo se mi to, ale příšerně mě bolí hlava. Chtěla jsem to ještě jednou zkusit je od sebe odtrhnout. Využila jsem toho že kluk zrovna ležel na zemi a přišpendlila jsem mu ruce, vydržela jsem to celých 10 sekund. Chris si pak na kluka "sedl"  ruce jsem mu provizorně svázala svým černým ( oblíbeným ) šátkem. Chris pak zavolal policii. Ten kluk se nemohl pohnout, tak jsem šla za tou holkou. Naštěstí ta holka spala. Já jsem si sedla vedla ní. Hlavu jsem zaklonila, bolela mě. Přijela policie a ta mě a Chrisovi zavolala záchranku. Chris měl natrhlý ret, monokl pod okem a z obočí mu tekl malý proud krve. Mě bolela hlava, nic víc. Záchranka asi za 10 minut přijela a odvezla nás do nemocnice. 

V nemocnici jsme šli okamžitě na ambulanci. Chris šel první, já mezi tím seděla u sestřičky na židli. Ta mi donesla vodu. Když Chris vyšel z ambulance měl 3 stehy na obočí, v ruce nesl mastičku aby ten jeho monokl rychleji zmizel, z rtu mu netekla krev ale držel si u něj kapesník. A teď jsem šla na řadu já. Mě řekli že mám slabý otřes mozku, ale domů jít můžu, mám týden být doma i Chris. Aby jsme se pořádně zotavili. Sestřička mezitím zavolala mé mámě a Christianovým rodičům. Dojeli jsme domů a já jsem si šla okamžitě lehnout. Máma mi ještě donesla vodu. Na tento zážitek budu dlouho vzpomínat. 

 Snad se vám nový díl líbil :)

A mám na vás prosbu :D začala jsem natáček na youtube. A chtěla bych ,vás poprosit, jestli by jste se mohli kouknout na nějaké video a napsat mi svůj názor?? Kdyby se vám i můj kanál líbil tak mi dejte prosím odběr :) nebo like nebo komentář :) ale teda jestli jen chcete :) ;) tady je můj kanál : https://www.youtube.com/channel/UCFhPLcb_XfKp0ncFFIkk5Cg - Jolli Kiss

 Zatím paa :) 

AND WHO ARE YOU? I AM..Kde žijí příběhy. Začni objevovat