Chapter 47

214 13 0
                                    

Vydali jsme se do učebny. Zazvonilo.
Dovnitř vešla učitelka a hned za ní ....

Člověk, kterýho bych tady nečekala. Chris. Byl to Chris. Okamžitě jsem sklopila svůj zrak a začala 'propalovat' učebnici.
"Dobrý den třído, vrátil se vám spolužák" řekla a já jsem se pořád na něj neopovážila kouknout.
"Ahoj" řekl a mě se chtělo začít brečet, koukla jsem se na něj. Jeho oči, jeho tělo, jeho hlas, jeho postoj, on 💖 "grrr Bethany!! Přestaň ''křičela jsem v duchu na sebe
"Tak sedni si za Beth, Adell a Thomasem" když jsme v týhle učebně, tak máme čtyřlavice-sedíme čtyři v jedné lavici.
S mím štěstím jsem si nedávno vyměnila místo s Thomasem.
"Čau lidi"pozdravil nás
"Čau" odpověděli jsme, ale mě nebylo skoro vůbec slyšet.
Celou hodinu jsem si jen čmárala na papír různý obrázky, šipky atd,.. ( média)
Jakmile zazvonilo, tak jsem doslova vyběhla ze třídy.
Adell za mnou chudák běžěla. Muselo to vypadat celkem komicky. Další hodinu jsme měli herectví ( já si to vybrala jako dobrovolnej předmět )
Tam bych měla být jen a Adell a dalšíma lidma, který jsem ve školy nikdy nepotkala, ale chodí sem( do školy ) . Zazvonilo a přišla učitelka.
_____________________________

Na oběd bylo něco, co nevypadalo moc poživatelně .
"Dneska se jim to nepovedlo" řekla jsem a odsunula talíř co nejdál od sebe.
"Jo no" souhlasila Adell. Tak jsme vstaly od stolu a šli vyhodit jídlo. Cestou jsem omylem ... OMYLEM.. Do někoho vrazila
"Promiň" řekla jsem automaticky
"V pohodě" řekl hlas. Známý hlas...

Kdo to byl?
Co říkáte na návrat Chrise?
Líbil se vám nový díl?? 😊😊

AND WHO ARE YOU? I AM..Kde žijí příběhy. Začni objevovat