Bölüm-24) Sanırım Dün Kanatların Yoktu...

15K 1.2K 513
                                    

Bölümü yazıp sonra bölümü düzenleyip Osias'ı erkeksileştirmeye zamanım gerçekten yok. Bölümü yazıp direkt atıyorum. Eğer çok kız gibi geliyorsa kız diye düşünebilirsiniz isterseniz.

-*-*-

"Yanlışsam düzelt ama, dün senin kanatların yoktu, değil mi?" dedi Logan

"Ve siyah gözlerin- yoksa sen uyuşturucu içip mi geldin? Salak salak gülüp duruyorsun" dedi Seth. Aaron ise sessizce izliyordu.

" Kanaflağ mı? Ahaha buğada aşırı güç kullanmaktan kafayı bulan sizmişsiniz gibi konuşuyooğsunuzzzz" dedim ve gülerek Logan'ın omzuna vurdum.

" Ha?"

" Kolumu delik deşik eden adam gelip bana Özel Kanlağı gebetmeme yağdım etti ve sonğa okulun en alfındaki gizli odadan taaa buraya geldim, ölmemem mucize" dedim ve kahkaha atmaya başladım.

"Ama iyi tağafından bakacak olursak uyuşfuğucu bağımlısı değilim!"

SAATLER SAATLER ÖNCE -OSİAS BAY EVAN'IN ODASINDAN ÇIKTIKTAN SONRA-

Ders programına bakarken birden bugünün haftanın hangi günü olduğunu bilmediğimi hatırladım. Yanımdan geçen kızı durdurdum.

"Bugün günlerden ne?"

"Cuma"

"Tamam" kızın etrafından dolaşıp geçerken hala bana garip garip bakıyordu. E tabi telekineziyle kimi durdurup bir soru sorup yanından geçip gidersem garip garip bakar. Ders programına tekrar bir bakış attım.

'CUMA

E.G.D. -Element Genel Dersi-

Psikolojik Destek'  Psikololoji demişken ben kaç gündür yemek yemiyorum?  Sanırım en son U.A.D.M.'de yemek yemiştim. Ve o anda midem öyle bir guruldadı ki koridorda yankılandı. AÇIM LAN BEN?! YEMEK VERİN BANA! Oflayıp ders programının arkasındaki okul haritasından Psikolojik Destek sınıfını buldum. En yakın zamanda yemek yemezsem penim psikolojik desteğe değil onların tıbbi desteğe ihtiyaçları olacak. Ne acıkınca sinirlenen bir ben miyim?  Sinirlenmek deyince aklıma dönüşmek geldi- Vera! Birde ona sevgili rolü yapacağım! O başka birini bulmuştur ya, kaç gündür hastenedeyim.

"BÖÖ!" Çığlık atarak yere düştüm.

"Ahahaha Osias ahaha korku filmlerindeki ahaha küçük kızlar gibi çığlık attın ahahah" Oturduğum yerden kalkıp gülmekten gözünden yaş gelen Vera'ya bir bakış attım.

"Çok komik!"

"Evet öyleydi! Ha bu arada"  Sırtındaki çantayı karıştırmaya başladı.

"Al bunu aç çocuk" dedi ve bana bir poşet uzattı.

"Bana poşet mi yedireceksin?"

"Hayır salak içinde sandiviç var. Birde bu arada hala benim çakma sevgilimsin"

"Sende mi Psikoloji Kontrolcüsü'sün?"

"Hayır, Ben Corain'lerdenim. Stellokinezi, yıldızları, ışıklarını falan kontrol ediyorum" evet kayan yıldızcılar grubuna bir kişi daha katıldı.

"Şimdi kayan yıldızlarla ilgili kehanetler anlatıp, geleceğime göndermeler yapmayacaksın değil mi?"

"N-neden yapıyim ki?" sanki endişelenmişti

"Bu aralar gelen geçen yıldızlar kayacak diyip duruyor ondan sordum." dedim ve sandiviçi poşetten çıkardım.

---

OSİAS ~Old But Gold~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin