Bölüm-30)Büyü Okuma PART:2

12.2K 1.2K 553
                                    

Bölümü yazarken nedensizce heyecandan çığlık attığım doğrudur.

-*-*-

BİRKAÇ SAAT ÖNCE

Öğretmen durumu çakıp taşı kutuya geri koyduktan birkaç saniye sonra birden ellerim yok olmaya başladı bildiğin filmlerdeki gibi toza dönüşüp havaya karışıyordu şey sahneleri gibi...IŞINLANMA!

Birden bir koridorda belirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birden bir koridorda belirdim. Diğer koridorlar gibi beyaz değildi. Işıktan bir yol gibiydi, olduğum yerde dursaydım da gitmeseydim! Ama ben gerizekalıyım gideceğim illa! İlerledim, yaklaşık 15 dakika falan yürüdüm. Birden önümde bir adam ve bir kadın belirdi.

"Ben Olturux ve o Katiray" dedi adam ikisi de 30'lu yaşlarındaydı.

"Ben de Os-"

"Biliyoruz"  dedi ve gülümsedi  Katiray. Elini omzuma koyup yürümeye başladı. Dolayısıyla bende peşinden geldim.

"Neden buradayım? Yoksa öldüm de beyaz ışığa mı gidiyorum? Ben ölümsüz değil miydim ya?"

"Ölmedin Osias. Sadece yardımımıza ihtiyacın var. Bizimde senin yardımına ihtiyacımız var." dedi Olturux. Bir odaya girdik, ortada bir ateş vardı ve etrafındaki ikiye kesilmiş uzun kütüklerde oturan insanlar vardı.

"Buradaki 5 kişi hariç herkes ölü, zaten 3 tanesi senin gelecekteki, geçmişteki ve şimdiki halin" dedi Katiray. Yani çocukken de mi buraya gelmiştim?

"Peki geri kalan iki?"

"Onlar bu yüzyılın Denge Koruyucusu ve Kara Ateş'i." dedi Katiray ve boş bir kütüğa oturttular. Nedensizce bu cümleye gülesim geldi.

Önümde mavi saçlı bir kadın ve lacivert saçlı bir adam vardı. Acaba saçları da doğuştan mavi mi? Bir yerden tanıdık geliyorlardı. 'Aether'in kolunu deştiği rüyada hani bir görüntü göstermişti ya sana. Oradakiler bu ikisi sadece saçları mavi'

"Hey!" birden yanımda gelecek Osias'ı belirdi, kim olduğunu saçlarınındaki siyah tutamdan anlıyordum.

"Bu sefer kolunu kesip geldin?" dedim ama kolu yerindeydi

"Hayır, burada duygularım yerine geliyor o yüzden gerek yok"

"Kendi kendine konuşana ne denir bilir misin? Deli, 3'müzde deliyiz" dedi başka bir Osias ve gülerek buraya geldi, kıyafetleri sanki 17. yüzyıldan falan geliyor gibiydi, saçları yarı beyaz yarı siyahtı, ama apaçiler gibi kafasının yarısı beyaz diğer yarısı siyah değildi. Beyazların arasında siyahlar vardı, ama çoktu. Aman! Anladınız! Biri sağımda biri solumda oturuyordu

"Bazen kendi kendini dinlemek iyidir derler. Az konuşunda dinleyeyim" dedi gelecek Osias'ı gülerek. 'Espri anlayışın hiç değişmiyor buradan bunu anlamış olduk. İster 16 yaşında ol ister 45.000'

OSİAS ~Old But Gold~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin