Büyük bir farkla Erkek diyenler kazandı.
Bölüme başlamadan önce belirtmek istiyorum: kitap kızın ağzından gibi olmuş diye düşünenlere söylüyorum. Cinsiyeti erkek olan arkadaşlarımdan biliyorum (erkek arkadaş yazsam yanlış anlayacaksınız şimdi) benim tanıdığım çoğu erkek neredeyse bizim gibi düşünüyor yani kızlar gibi, sadece dışarıya kaba yansıtıyorlar. Tamam içleride kaba olabilir ama genelde kendilerini ifade edemiyorlar ve kelimelerin anlamını pek düşünmüyorlar bu yüzden 'odun yada öküz' oluyorlar.
Ay şimdi biz bunu mu tartışacağız, okuyun bakalım....
-*-*-
Okuldan çıktıktan sonra eve geldim. Ve zili çaldım ablam kapıyı açtı.
''Hemen gir içeride işim var, bana yardım edeceksin'' dedi ve beni içeri çekti
''Ne yapacağım?''
''O kaskı tamir etmeme yardım edeceksin, kısaca deney farem olacaksın''
''Ne kadarda sevgi dolu bir-''
''Sus ve içeri geç'' kapıyı kapayıp ayakkabılarımı çıkardım, ve salona irdim.
''Kaskı tak''
''Bir yemek yesem aç-''
''Tak dedim!'' oflayıp koltuğa oturdum ve kaskı başıma taktım. Tablette bir kaç tuşa basınca, yine aynı his, ve aynı ses geldi, aynı şey oldu yani.
''Yine aynı sonuçlar! Off'' dedi ve başımdan kaskı çıkarıp sehpanın üstünden tornavidayı alıp kaska bir şeyler yapmaya başladı.
---
''Tak bakalım şimdi ne olacak'' dedi ve bana kaskı bana uzattı oflayıp başıma taktım, sonra yine aynı şeyler oldu. Kaskı başımdan çıkardım, Maria hayretle tablete bakıyordu.
''İnanamıyorum! Yine aynı sonuç, yaş kısmında bile bir değişiklik yok!'' gözlerini kısıp bana baktı bir şey düşünüyordu sanki.
''Arkadaşları çağıracağım'' dedi ve ayağa kalktı. Bende bunu fırsat bilerek mutfağa girdim. Buzdolabını açtım ve elime ne geldiyse kucaklaıp masaya koydum. Çatalı köfteye batırdım gerisi yok...
---
''Osias kapıyı aç!''
''Sen aç ya ben yemek yiyorum!''
''Kıyafet seçiyorum git ve aç şu kapıyı!'' gidip kapıyı açmamla resmen bufalo sürüsü gibi daldılar içeri.
''Ayakkabıları çıkarın!'' diye seslendim
''Ah evet'' geri dönüm ayakkabılarını çıkardılar, yalnız bildiğin ayakkabıları salonun ortasına bıraktılar. Kimsenin bakmadığından emin olunca ayakkabıları uçurup ayakkabılığa koydum ve solana geçip kanepeyi doldurdukları için tekli koltuğa oturdum.
''Osias'tı değil mi? Maria senden çok bahsetti'' dedi siyah saçlı kız. Başımı sallayıp sırtımı koltuğa yasladım.
''Tanıştınız mı? Ben tanıştıracaktım!'' dedi ve yanımdaki koltuğa oturdu Maria.
''Yok tanışmadık'' dedi gözlüklü çocuk.
''İyi o zaman tanıştırıyorum. Sırasıyla, Jessy, Finn ve Luke. O da kardeşim Osias.'' Gözlük=Finn, sarıkafa=Luke, tamamdır!
''Tanıştığımıza sevindim. Eee bizi neden çağırdın Maria?'' ddi Luke
''Ha o konuya gelelim dün kaskı ailemde denedim, herkeste değerler normal çıktı en son Osias'a denediğimde ise makine kafayı yedi bakın'' dedi ve deminki ölçümden kalan değerleri gösterdi.
''Gerçekten kafayı yemiş'' dedi ve arkasına yaslandı Finn.
1 SAAT SONRA
''Bu seferde değerler uçuk çıkarsa sorunun makinede değil sende olduğunu kanıtlayacağız'' dedi Luke, gülümseyip kaskı kafama taktım. İçimden normal çıkması için dua ediyordum çünkü bu sefer yani 18. denemede de aynı sonuç çıkarsa beni beyin tomografisine götüreceklerini açık bir şekilde belirtmişlerdi, ve eğer oraya götürürlerse büyük ihtimalle süper, mükemmel, harika ötesi güçlerimi öğrenme ihtimalleri en az benim değerlerim kadar yüksekti. Yine aynı hissin gelmesini beklerken gözlerim yanmaya başladı, hayır ağlamadan önce olandan değil sanki gözüme lazer tutuyorlarmış gibi. Dişlerimi sıkıp geçmesini bekledim.
Acı geçmeye başlayınca gözlerimi açtım.
''Oha, sonuçlar daha da coştu, Beyin aktivitesi artıyor''
''Hadi beyin tomografisi çektiriyoruz. Sorun alette değil bu arkadaşta'' dedi ve beni gösterdi Luke.
''Ciddi misiniz?'' dedim.
''Çok ciddiyim hadi hadi hastaneye gidiyoruz, amcam radyolog o bize yardım eder'' dedi Luke ve yaka paça bizi arabasına soktu. Merka etmeyin ayakkabıları giymemize izin verdi.
---
''Luke Barnes, Harvey Barnes sizi odasında bekliyor'' dedi hemşire ve bizde odya girdik.
''Hoş geldin Luke''
''Merhaba amca biliyorsun biz bir kask yaptık. Herkeste normal değerler verirken bu beyaz saçlı arkadaşta makine coşuyor bildiğin'' dedi ve sonuçları gösterdi.
''Bu Jessy'nin normal bak, bu bneim, bu Finn'in, bu da Maria'nın normal değil mi? İşte bu da Osias'ın'' amcası kaşlarını çatıp bana bakınca omuz silktim.
''Osias geç içeri bir tomografi çekelim'' dedi ve üstünde 'hamileler giremez, yüksek radyasyon' yazan odaya girdik. Bu keşke hamile olsam dediğim ilk ve son andı , umarım hata kasktadır çünkü 51. bölgeye tek gidişlik bir bilet istediğimi sanmıyorum. Bana bir kulaklık uzattı.
''Bunu tak ve şuraya yat, bu arada metal şeyleri şuraya koy'' dedi ve bana bir plastik kutu uzattı, kemerimi çıkarıp çine koydum. Telefonu evde unutmuştumbaşka bir metal eşyam yoktu. Kulaklıkları takıp beyaz yatak gibi şey yattım. Yattığım şey hareket etmeye başladı yuvarlak bir odaamsı şeye girince kulağımı garip bir ses gelmeye başladı. Gözlerim kararmaya başladı, bir süre sonra duyduğum seste kesildi ve bilincim kapandı.
---
''Uyanıyor!''
''Uyanamaz beyin aktivitesi sıfırın altında''
''Bu imkansız, kalbi atıyor ve yaşıyor'' gözlerimi açıp doğruldum.
''Beyin aktivitesi yine kritik seviyeye çıktı'' başımdaki ve göğsümdeki kablolara bakıp kaşlarımı çattım. Başıma bir ağrı girdi.
''Noldu? Burada ne arıyorum?'' diye sordum. Bir birlerine bir bakış attılar.
''Gidiyorsun,bugün seni götürüyorlar'' dedi Maria
''Nereye?''
''Hogwarts'a'' yüzümdeki garip ifadeyi görünce ofladı
''Seni bu yaşta Hogwarts'a alamazlar gerizekalı. Bilmiyorum tek bildiğim çok önemli bir şey olduğu kapının önünde 15-20 silahlı koruma duruyor ve tomografi sonuçlarına el koydular''
''Ne-'' kapıya takım elbiseli iki adam girdi, sağ kulaklarında ajanların taktığı kulaklık gibi şeyden vardı.
''Osias White hazırlanın bizimle geliyorsunuz''
-*-*-
OLAYLARIN ÇOK HIZLI GİTTİĞİNİ DÜŞÜNÜYOR OLABİLİRSİNİZ AMA GERÇEKTEN BU YAVAŞLATILMIŞ HALİ EĞER BUNU 10. BÖLÜMDE FALAN YAPTAYDIM BU KİTABIN 90 BÖLÜMÜ FALAN OLMASI GEREKECEKTİ. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR, SİZİ SEVİYORUM. HAZIR OLUN EKŞINLI BÖLÜMLER GELİYOR!
Yıldız parlatmayı unutmayın...
Bölümler pazartesi ve cuma günleri geliyor artık haberiniz olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OSİAS ~Old But Gold~
Fantasía#5 Fantastik• Aşk İçermez!/ "Hayır Logan, ben seksi olanım sen de eksi." --- Yok gücünü öğrenip Akademi'ye kaçırılırmış da gerçek aşkını bulurmuş. Yok öyle hikaye burada! Ben daha çok zaman çizgisindeki ilk halinin yarattığı evrende yaşayan...