OHA! OHA! OHA! Akinator Osias'ı biliyor!!! Şu an ben şok! Sizde migros! Ama ciddiyim Akinator Osias'ı bildi! Deneyin görün inanmıyorsanız. Logan'ı da biliyor! Logan'ın açıklaması tam olarak doğru değil ama var yine de. Popiyiz lan!
-*-*-
Bölüm şarkısı yukarıdadır. Sanırım bu grubu Türkiye'de bilen bir benim. Kabul ediyorum şarkı çok garip ve ürkünç. Adı: Get Scared-Start To Fall
"Neden öyle bakıyorsun?" Dedi kız kaşlarını çatıp
"Sonsuzların Sonu arkamda değil mi? Lanet olsun!" Dedi ve gözlerini kapadı
"Aslında...tam olarak önünde duruyor"
---
Aether Saf Nefret olduğu için Element Topları'nın olduğu yere yani Ejix'e girişi yasaklanmış o yüzden bizi elimizde bir harita ve bir kaç üsatünde büyü yazan kağıtla Ejix'e gönderdi.
"Ee ne tarafa gidiyoruz?" diye sordu Aaron'a, Aaron çantasından pusulayı çıkardı.
"Şu devasa ağaca doğru" dedi Aaron, bizde o tarafa yürümeye başladık.
"Işınlanma çarptı beni galiba" dedi Seth
"Çünkü ağaç haraket ediyor gibime geliyor" Ağaca baktım
"Sanırım beni de çarptı" dedi Ardell.
"AĞAÇ GERÇEKTEN HAREKET EDİYOR?!" diye bağırdım ve diğer yöne koşmaya başladım. Logan, Seth, Aaron ve Ardell benim kaçtığımı görünce kaçmaya başladı. Arkama baktım ağaç ağaç değilde ejderhamsı bir şeye dönüşmüştü.
Daha da kötüsü bizi kovalıyordu.
"Ayrılalım! Gittiğiniz yönü unutmayın burada buluşacağız" dedim hepsi farklı yönlere koşmaya başladılar. Onlar biraz uzaklaşınca olduğum yerde durdum. Ne de olsa ölmeyeceğim değil mi? Onu hepsinin koştuğu yönün tersine doğru sürüklüyordum. Ejderha sanki özellikle beni yemek istiyordu. Arkasını dönüp beni kovalamaya başladı. Tabii beni yemek isteyecek ! Böyle bir mükemmellik varken gidip iskeletor Logan'ı mı yiyecek? Götümle bile gülmem. Bile dedim ama benim götüme kurban olun siz. Bundan iyi göt- ne anlatıyorum ben ya?
Birden ejderha ters yöne doğru koşmaya başladı sanki korkmuştu. Bende çok film izleyen bir kişilik olduğum için bunun nedeninin ben değilde daha korkunç bir şey olduğunu biliyorum tabii ki. Birden her yeri bir sis kapladı. Sanki sis etrafımı sardıkça uykum geliyordu. Gözlerim kapanmadan önce görebildiğim tek şey sisti.
---
Gözlerimi açtığımda garip bir yerin ortasında duruyordum. Bazı yerlerde çimenler, bazı yerlerde kum, bazı yerlerde toprak, bazı yerlerde orman ve kocaman bir göl vardı. Cidden garipti. Ayağa kalktım ve üstümü silkeledim. Olmayan şansımın etkisiyle kumun içine düşmüştüm. Oflayıp yerden çantamı aldım. Kaybolmuştum. Normalde onları muhteşem güçlerimi kullanarak bulurdum ama burada herkesin sadece bir gücü oluyor. Ve o güç senin en gereksiz bulduğun güç oluyor. Hay ben Nihilikineziyi saçma bulan aklıma sı- ne sıçacağım? Tuvalet denen bir şey var yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OSİAS ~Old But Gold~
Fantasi#5 Fantastik• Aşk İçermez!/ "Hayır Logan, ben seksi olanım sen de eksi." --- Yok gücünü öğrenip Akademi'ye kaçırılırmış da gerçek aşkını bulurmuş. Yok öyle hikaye burada! Ben daha çok zaman çizgisindeki ilk halinin yarattığı evrende yaşayan...