Bölüm-15) Grup İşareti -Part:II-

14.4K 1.3K 386
                                    

"Şu sınıfa git ve yeni Element Testi'nden çıktığını söyle".

"Ee pantolonun dizlerindeki kan?"

"Boş ver ve gir şu sınıfa!" Tamam abi büyüksün... Yalnız kulağım çınlıyor öyle bağırdı ki. Kapıyı çaldım.

"Gel!" Kapıyı açıp içeri girdiğimde çoğu bakış kanlı dizlerime kaydı.

"Evet?" Diye sordu tahtanın başındaki öğretmen kalın çerçeveli gözlüklerini geriye iterken

"Element Testi'nden yeni çıktım da..."

"Kan?"

"Taşı elime aldığımda birden diğer taşı alan adamın heryerinden kan fışkırmaya başladı" Adam Kaş'larını çattı ve oturmam için bir yeri gösterdi. Bende oturdum yani.

"Ben Clark Murray, psikoloji elementi öğretmeniyim. Hepiniz birbirinizi tanıyorsunuz ama yeni gelen arkadaşınıza için tekrar bir tanışma yapabiliriz. Sırayla!" En öndeki kız ayağa kalktı.

"Lily Walsh" kıza baktığımda gördüğüm tek şey az daha yukarı çekerse giymesine gerek kalmayacak olan eteğiydi. Yerine oturduğunda arkasındaki çocuk ayağa kalktı, kesinlikle onunla aynı sınıfta kalmak istemeyeceğim tiplerdendi. Kaşı ikiye bölen yara izi, boyunda dövmeler, şaka yapmıyorum bacağım kadar kol kasları...evet kesinlikle onunla aynı sınıfta kalmak istemiyorum.

"Alex Anderson" geri kalanını dinlemedim zaten ne dinleyeceğim bana ne onların isimlerinden? Hıh bana ne lan?! Tutmayın beni lan! N'oluyor lan bana? Kafayı mı yedim acaba? Yok yesem düşünemem, bellide azıcık bırakmıştım sonra nöronlar çoğaldı? Nöronlar bölünmez ya da çoğalmaz ki? Tamam sakinim. Ama bu nasıl sınıf? Erkekler protein tozu cennetinden çıkmış gibi, kızlar ise mağara devrinden kalmış, hani onlar kıyafet giymiyor ya. Tek normal benim bu sınıfta sanırım, yada ben anormalim. Yok ya neyim anormal benim? Şu tipler anormal asıl, tip kalmamış ki dövme yaptırıp, piercing yaptıra yaptıra. Aboov ben kafayı yedim! Neden bütün sınıf bana tip tip bakıyor? Neden herkes 'çıkışa gel çıkışa!' Bakışı atıyor? Birden beynimde bir ses yankılandı

"Geçen dersimizde akıl okumayı öğrendik!" Ayvayı yedim! Hemde ağacıyla...tamamını!
---

Zil çaldığında protein tozlular ayaklandılar, Alex hepsini durdurup en önlerine geçti.

"Sen bize ne demiştin?" Dediği anda kafamda ampul yandı

"PROTEİN TOZLULAR!" Diye bağırıp görünmez oldum, ne kadan da ballı bir insanım! Hem ne demişler? Erkekliğin yarısı kaçmaktır!

"Görünmez mi oldu o? Yoksa bana mı öyle geliyor?" Ses çıkarmadan arkasına geçtiğim sırada görünmezlik bitti, demek ki sınırlıymış.

"Orada!" Tam süper hız yapıp kaçacağım sırada Alex beni havaya kaldırdı, telekinezi yapabildiklerini unutmuşum. Beni duvara fırlattı. Ya neden benim aklım dayak yemeden çalışmıyor? Bende yapabiliyorum ben dünyayı havaya kaldırdım be iki serseriden dayak mı yiyeceğim?! Bir anda ayağa kalktım.

"Sen kimsin lan?" Nereden geldi bu cesaret anlamıyorum ki.

"Ecelin" Dedi ve kollarını sıvadı, ecelin ne ya? Daha iyi bir şey bulamadın mı?

"Eceline de sana da..." Kaşlarımı çatıp ona odaklandım birden kan kusmaya başladı. Ve garip bir şekilde bunu benim yaptığımı biliyordum, daha da garip bir şekilde bunu durdurmak istemiyordum. Kan ayaklarımın ucuna kadar gelmişti. Birinin beni sarsmasıyla gözlerimi Alex'ten çektim. Beni sarsan Bay Evan'a döndüm.

" Osias! Osias!" Hâlâ sarsmaya devam ediyordu. Omuzlarımı indirip derin bir nefes aldığımda beni sarsmayı bıraktı ve Alex'te kan kusmayı bırakıp yerde garip sesler çıkararak kıvranmaya başladı suratı bembeyazdı. Arkadaşları yanına çöküp bir şeyler yapmaya başladı.

"S-sen ne yaptın?" Dedi Bay Evan

"B-ben ne yaptım ki? Ben ne yaptım? BEN NE YAPTIM?!" Doktorlar gelip onu sedyeyle götürdü. Günün ikinci yaralısı ve ikisini de ben yaptım. Acaba ben sadist miyim? Ya da toplum sağlığı için tehlikeli miyim? Bence olabilir yani, beni karantinaya kapatmaları yakındır olduğum odanın kapısına da 'Hamileler, hamile olmayanlar, kalp rahatsızlığı olanlar, kalp rahatsızlığı olmayanlar, kısaca kimse giremez' yazacaklar ve bende yemek bulmak için-

"Osias, benim odama gidiyoruz" sınıftan çıktığımızda her adımımın kanlı bir ayak izi bıraktığını fark ettim, aynı korku filmi gibi! İçeride ne olduğunu merak edenlerin oluşturduğu kalabalık bizim yani Bay Evan'ın geçmesi için ikiye ayrıldı ve bizde onun odasına geçtik. Koltuğa oturup Evan'a döndüm, Bay Evan diye diye üşendim artık.

"Saklamalısın Osias"

"Neyi?"

"Gücünü, anlamıyor musun? Bu yaptığın çok tehlikeliydi, onu öldürebilirdin! Böyle olmasını istememiş olabilirsin ama oldu ve o ölebilirdi! U.A.D.M.'deki gibi olmasın, burada herkes gibi davranmalısın! Kan kusturmak, kanat çıkarmak, görünmezlik falan yok! Yoksa seni fark ederler ve bu herkes için çok kötü olur, hem de çok kötü! Şimdi şu ders programını al ve dersine geri dön" odadan çıkıp programa göz attım, ders A.E.T.'ydi o neyse artık?

YAZAR'DAN-ARODUX AKADEMİ'NİN HASTANESİNDEN

"Bu yaralar Nasıl olmuş?" Diye sordu başhekim

"Yetenek testi sırasında olmuş. En son test sırasında burnu kanamıştı şey yüzünden-"

"Ani güç artışı"

"Evet ama bu...sanırım aşırı çok ani güç artışı sınıfına giriyor. Yaraların bazıları yanık bazıları ise elektrikten olmuş. İşin garip yanı bunları bir Psikoloji Kontrolcüsü'nün yapması-" Perdenin açılmasıyla konuşma bölündü

"Acil hasta! Hemen ikinizin gelmesi gerekiyor!" İkiside oradan çıkıp yeni gelen hastanın yanına koştular.

"Hasta Alex Anderson, Psikoloji Kontrolcüsü. Sınıfta kavga çıkmış birden kan kusmaya başlamış. Bunu da yapan işaretleri yapanla aynı öğrenci-"

"Söylesenize yapan kişi kim?" Diye sordu başhekim

"Osias, Osias White" birden olduğu yerde dondu.

"Beyaz saçlı olan mı?"

"Evet o" Dedi hemşire, baş hekim saçlarını çekiştirmeye başladı

"Doktor Drake iyi misiniz?"

"İ-iyiyim" en yakın zamanda Arovy'e gitmeliydi, Melisa ve Aras iyice endişelenmeden...

-*-*-
Evet, düşünceleri bekliyorum...

Sizce;
Osias'ın sorunu ne?

İleriki bölümlerde sizi neler bekliyor?

Mutluluk denince akla hemen neyin adı gelir? (3. Soruyu bulamadım da)

OSİAS ~Old But Gold~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin