Ve buradan cağnım arkadaşım Kenz'e sesleniyorum: Elalem Wattpad'i öğrendiği anda kitap yazıyor sen benden önce kullanmaya başladın hala yazmadın Kenz! Senin martını uçururum Kenz! Bir hafta önce seni Skype'tan arayacağım diyip neden aramıyorsun be gavurun evladı?!
Neyse, ben bölümü yazmaya geçeyim oyalanmıyim burada.
-*-*-
YAZAR'DAN
Tarihin değişeceğini biliyordu. Her şeyi biliyordu. En küçük ayrıntısına kadar. Kıyameti sayısız kez yaşamıştı. Evrenin tamamen yok olmasına tanık olmuştu ve onu tekrar yaratmıştı...tekrar ve tekrar. O artık insan değildi, canlı değildi, ölü değildi, hiçbir şey değildi. O her şeydi. O her şeyin içindeydi...her şey onun içindeydi.
Şimdi ise daha evrende sadece küçücük bir toz tanesi olduğu zamanlara dönecekti.
Kendi yarattığı evrende küçücük bir toz tanesi olduğu zamanlara...
OSİAS'TAN
"Tamam bitti!" dedi Nat ve kelepçeleri açtı, Zeus gitmişti, nedenini bilmiyordum ama çok endişeli gözüküyordu. Yavaşça ayağa kalktım, başım dönüyordu yerdeki kanlara bakılırsa dönmesi de gerekiyordu.
"Birazdan normal haline döneceksin endişelenme. Şu kanatları geri sokmamı istediğini varsayıyorum" dedi ve dolapları karıştırmaya başladı elinde mavi bir hap vardı.
"Yut şunu"dedi ve bana fırlattı, her şeyi 3'erli 4'erli görmeme rağmen tutmuştum. Tezgaha tutunup hapı yuttum. Birden kanatlarım yok oldu.
"Duygularının geri dönmüş hali buysa eski halini görmek istediğimden emin değilim" dedim gözlerimi açı tutmaya çalışarak.
"Boşuna mı kendimi Aether'in Zinciri ile şey ediyorum sanıyorsun?"dedi ve yanıma geldi.
"Son durum: Kanatların ve kafatasın dahil olmak üzere her kemiğinin içinde GPS'imsi bir şey var seni parçalara ayırırlarsa birleştirme imkanımız olsun diye. Ensende tam omuriliğinin bittiği kısımda sinirle bağlantılı bir HŞÖŞ var. Açılımı Her Şeyi Ölçen Şey. Her neyse. Biz aynı kişiyiz o yüzden bunların hepsi bana da yapıldı o yüzden bana o kötü bakışları atma." Dedi ve pantolonumun sağ arka cebimden Siranex Mührünü aldı. Sağ. Arka. Cebimden.
"Biz aynı kişiyiz o yüzden sus. Hem bayılıp kalma diye uğraştırmıyoruz, cebinden kendimiz alıyoruz sapığa çıkıyor adımız! Ne nankörmüşüm be ben!" dedi ve kolyeyi boynuma taktı.
"Çıkarma bunu bir daha. Gerekecek, ileride kaybetmemen lazım. Sen kendine kadar senin yerinde olsam -ki öyleyim- merak edeceğim şeyleri cevaplıyorum. 25 yaşında evlendim; çocuğum oldu bir ikiz, üçüz, bir dördüz, sonuncu tekiz yani ikiz falan değil. Çok gibi gözüküyor ama cidden değildi, güzeldi ya. Resmen bebek bezi fabrikası kurmuştuk. 10 çocuk, kaç ton bez değiştirdiğimi düşün yani."
" Anneleri ölümsüz değildi, hatta gücü bile yoktu bildiğin düz insandı. Çocuklarda ölümsüz değildi, 1000 yaşına gelince öldüler. O kadar yıl geçtiki onları neredeyse hatırlamıyorum bile. Onlar ölene kadar 350 torunum olmuştu, ve ben hala bu görüntüdeydim. Komik farkındayım, onlar yanımda sakallı bıyıklı duruyorlar ben hala 16 yaşında gibiyim. Torunların hepsi 100. doğum günlerinde ölüyor, bir dakika fazla ya da az değil. 100 yaşına gelene kadar hiçbir şey öldüremiyor onları -tabi ben hariç, neyse. Benim yaşadığım zamanda 25.000 torunum var. Hepsi birbirinden kibirli, herkes onlara 'Kutsal Kan' olarak baktığı için. Bana kalsa hepsini öldürürüm. Ama öldüremiyorum. Neyse Dünyayı Osias türü yönettiğini sanıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OSİAS ~Old But Gold~
Фэнтези#5 Fantastik• Aşk İçermez!/ "Hayır Logan, ben seksi olanım sen de eksi." --- Yok gücünü öğrenip Akademi'ye kaçırılırmış da gerçek aşkını bulurmuş. Yok öyle hikaye burada! Ben daha çok zaman çizgisindeki ilk halinin yarattığı evrende yaşayan...