You Are Mine (Malay Version)

501 14 0
                                    

(Part 3)

Waktu kelas tambahan,

POV Hyerin,

"Kim Hyerin!masuk dalam sekarang!"jerit cikgu jhope dari dalam kelas. "Aduh!Kenapa dia debut nama sebenar aku?!"marah Ku dalam hati sebab aku tipu chanyeol.

Aku terus masuk dan duduk ditempatku dengan muka merah.

"Lain Kali fokus bila cikgu ajar,"kata yoona pada Ku."Yelah,"balas Ku dengan muka masam.Benci betul!!

Aku ternampak chanyeol and the geng dekat meja belakang sekali."Yoona,kau kenal budak telinga capang tu?Yang duduk belakang sekali tu,"soalku pada yoona.

"Kenal,nama dia park chanyeol,dia tu budak nakal tapi hensem kat sekolah ni,ramai gila yeoja minat kat dorang,dia ada geng,12 orang semuanya, "sambung balas yoona padaku.

"Ohh,gumawo,"balasku sambil tersenyum.12 orang ye,tengoklah kau nanti...

POV chanyeol,

"Kim Hyerin?sapa tu?soalku sambil pandang memberku.

"bukan nama dia Jung Hana ke?"soal suho padaku balik.

"Aku tanya kau,kau tanya aku balik,manalah aku tau,"balasku dengan geram.

"Hihihi,mianhae lah,aku mana tau,"balas suho sambil tersengih macam kerang busuk.

"Cikgu salah nama kot,"jawab D.O sambil baca buku.

"Mungkin,"balasku sambil pandang Hyerin.

Waktu balik,

POV Baekhyun,

Aku tengah berjalan sendirian keluar dari kelas.geng Ku yang lain dah lama keluar dulu.Aku ni kalau Bab balik memang suka lambat lambat.Nanti cepat cepat pun nak buat apa?jatuh or apa ke nanti macam mana?sayang je kulit flawless aku ni.

Tiba tiba phone Ku berbunyi.Aku terus menjawabnya."Yeoboseyo?"sapa Ku pada orang di dalam telefon.

"Ni baekhyun ke?"soal pemanggil tu.

"Ye,saya byun baekhyun,tapi awak ni sapa ye?"soal Ku dalam Nada yang curiga.

"Ouh,saya adik chanyeol,park hara,takkan tak kenal kot?"balas hara.

Aku terus terkejut.Hara?adik chanyeol?chanyeol ada adik ke?

"Chanyeol ada adik ke?"soalku pada nya.

"Hei!harap je chingu chanyeol!adik chingu sendiri pun tak tahu!"marah hara padaku.

"Park Hara?ohh!!Adik channie!!"balasku dengan gembira.

"Ingat pon,"balas hara dengan lembut.

"Kenapa call oppa?"amboi,dah main oppa dah ni,jangan cakap ada apa apa...

"Hara call sebab nak suruh oppa buat sesuatu,"balas hara dengan tegas.

"Apa dia?"soalku pada nya.

"Datang tempat biasa yang kita selalu jumpa ok,"kata hara padaku.

"Kenapa?nak dating dengan oppa ke?"soalku dengan senyum manis.

"Oppa ni,situ pulak perginya,"balas hara dengan malu.

"Suka lah tu,oklah,kita jumpa nanti,bye,"balasku dan terus letak phone dalam beg dan terus balik Rumah.

Di taman Sungai Han,

POV hara,

Aku terlambat sampai di taman dan terus berlari dengan laju supaya baekhyun tidak tertunggu aku dengan lama.

Setelah sampai di taman,

Aku ternampak baekhyun dan terus kearahnya.

"Mianhae oppa!Hara terlambat sikit,"balas Ku sambil termengah mengah sebab lari dengan laju.

"Takpe,oppa pun baru sampai,duduk lah dulu,mesti hara penat,"balas Baekhyun sambil tersenyum.

Aku terus duduk disebelah baekhyun."Gumawo oppa,"balas Ku sambil tersenyum.

"Apa yang hara nak cakap dekat oppa??"soal baekhyun padaku.

"Oppa hensem lah malam ni,macam nak date je gaya,"puji Ku pada baekhyun dengan muka merah.

"Date dengan hara lah,sapa lagi?"balas baekhyun sambil tersenyum padaku.

"Hara nak cakap dengan oppa pasal sesuatu ni,"

"apa dia?kenapa serious sangat bunyi nya?"soal baekhyun.

"Omma dengan Appa nak kahwinkan chanyeol oppa!Macam mana ni Baekhyun oppa?!"bebelku pada baekhyun sambil nangis.

"apa?!"jerit baekhyun dengan terkejut."Hara tipu oppa kan?!mustahil chanyeol nak kahwin!"
jerit baekhyun lagi.

"Bukan chanyeol yang nak kahwin!tapi,omma yang paksa dia kahwin!"sambung Ku lagi sambil nangis.

"Chanyeol dah tau?"soal baekhyun.

"Belum,hara dengar omma dan Appa cakap tadi kat ruang tamu,macam mana ni oppa?nanti chanyeol mengamuk macam mana?dah lah dia tu teruk bila mengamuk!"omel Ku sambil nangis.

Baekhyun terus pelukku.Aku terkedu dengan perbuatan dia...

"Oppa...."balasku dengan perlahan...

BERSAMBUNG...sorry tak best....stay baca ok...bubye!!!

You Are Mine ( Complete )Where stories live. Discover now