(Part 10)
Di dalam bilik persiapan chanyeol,
POV chanyeol,
Pap!! Aku terkejut bila Jihyun tampar jungkook dihadapan kitorang.Biar betul adik beradik jeon ni?? !!
"Apa kena dengan Kamu Jihyun?!"marah jungkook pada Jihyun.
"Jangan salah kan jihyun!Oppa memang asyik nak Bela yeoja ni je kan?!"balas jihyun dengan muka merah tahan Sakit hati yang dalam.
"Oppa Bela dia sebab Kamu yang mulakan!"kata jungkook lagi.
"Jihyun cuma puji chanyeol!Tak lebih dari tu pun!"balas jihyun lagi.
"Jihyun...stop it..."kata jin lembut sambil usap belakang Jihyun dengna lembut.
"Sampai hati oppa kan??Takpe,Jihyun lupa yang dia ni yeochin oppa,takpe,jihyun balik dulu,"balas jihyun dan terus keluar dari bilik tu.
"Jihyun!Jihyun!Jihyun!Ahh!!"jerit jungkook dengan muka merah.
"Dahlah tu kookie,nanti dia oklah tu,"kata jimin sambil usap belakang jungkook.
aku still tak percaya apa yang terjadi tadi.Kenapa semua ni kena jadi pada majlis perkahwinan aku??Kenapa??
POV Hyerin,
Aku sedang di make up oleh salah seorang jurumakeup yang terkenal.Dia make up dengan cantik sekali.
"You so beautiful Hyerin,"puji omma ku sambil tersenyum kearahku.
"Temgoklah omma dia,cantik jugak,"balas ku sambil tersenyum.
"Hai semua,"sapa seseorang dengan lembut.
Aku segera toleh dan terkejut melihat Jihyun yang bergaun putih labuh yang sangat cantik.
"Hai jihyun,"sapa ku balik.
"Hai ahjumma,"sapa jihyun pada omma ku dengan sopan.
(Bukan ke tadi Jihyun marah marah?? Dah baik ke?? Datang bulan ke apa jihyun ni??)
"Hai jihyun,you so beautiful,like princess!"puji omma ku pada Jihyun .
"Ahh,Kamsahamnida,ahjumma pun cantik,dengan Hyerin unnie sekali,"balas jihyun sambil tersenyum.
"Gumawo Jihyun,Kamu iringi unnie ke nanti??"tanyaku pada jihyun.Maklumlah,aku takde oppa atau unnie atau saeng,so,aku harap sangat yang jihyun iringi aku nanti.
"Gwenchana,jihyun iringi unnie,"balas jihyun sambil tersenyum.
"Ahh!Gumawo Jihyun!"balasku dengan gembira.
"Mesti chanyeol terkejut tengok unnie,unnie kan cantik,"kata jihyun sambil duduk di depan ku.
"Chanyeol tahu ke yang unnie ni bakal isteri dia??"
"Tak,takde sapa yang tahu unnie ni bakal isteri dia,jihyun je yang tahu pasal semua ni,unnie jangan risau,semuanya berjalan lancar,chanyeol pun nampak handsome,"kata jihyun sambil tersenyum nakal.
"Mengada lah jihyun ni,cubit kang baru tahu! "kata ku dengan gaya mahu cubit Jihyun.
"Hahahah,saja nak usik unnie,mana tahu unnie tak sabar nak first night??Sapa lah yang tahu kan??"balas jihyun dengan muka nakal.
Nak kena budak ni!!Byuntae tahap gaban ni!!!Anak sapa ni!!Tolong bagi pengajaran sikit!!!!
"Kalau unnie nak pun,Kamu tak payah sibuk,sibuk je budak ni,"balasku dalam hati.
"Unnie mengumpat saya ye??Tak nak kawan lah macam ni!" marah jihyun dengan muka masam.
"Takdelah,unnie tengah terbayangkan waktu kiss nanti,unnie tak biasa kiss kiss orang ni,"kataku dengan gelisah.
YOU ARE READING
You Are Mine ( Complete )
FanfictionMengisahkan tentang Chanyeol dan Hyerin yang sekolah di satu sekolah yang sama.Mereka bagaikan musuh diantara satu sama lain.Chanyeol ialah lelaki yang paling kacak di sekolah nya.Manakala Kim Hyerin ialah seorang budak perempuan yang dipaksa untuk...