PART 16

326 16 0
                                    

POV changmin,

Aku ternampak jihyun sedang berjalan ke kelas.Jantung ku Terus berdegup dengan kencang bila lihat jihyun dengan gaya rambut yang sangat cantik.(Macam dalam gambar)

Aku kena luah jugak perasaan Aku dekat dia! Aku tak kisah kalau jihyun tolak aku ! Asalkan aku berjaya luah perasaan aku yang dah lama Aku pendam ni ! Kau kena Cuba changmin!

Aku Terus berlari kearah jihyun dengan cepat.

"Jeon jihyun!" jeritku sehingga menyebabkan jihyun berhenti berjalan dan pusing belakang.

Aku tersenyum dekatnya.Jihyun hanya tersenyum dekat ku.

"Ada apa??" kata jihyun Pada ku.

"Sa...sa...saya..." kata ku dengan gagap.Apa kena dengan aku ni!

"Saya apa??" tanya jihyun sambil tersenyum manis. Dia ni memang cantik kalau senyum! Kalau dah jadi garang! Habis senyuman dia hilang tau!

"Sa...sa...saya...su... suka....a..awak...Ahh!! Saya suka awak jeon jihyun!" jeritku dengan kuat sehingga muka jihyun menjadi merah kerana jeritan aku.

Ramai pelajar sudah tersenyum melihat ku dengan jihyun.

"apa awak merepek ni? Tetiba je,Sakit ye??" kata jihyun dengan muka pelik...

"Saya Sakit sebab saya cintakan awak jihyun,terima lah saya,saya dah lama suka kan awak jihyun," kata ku dengan muka merah.

"Sa...saya...tak tahu lah..." kata jihyun dengan perlahan.

"Awak dah ada Namja chingu ke??" tanya ku Pada jihyun.

"Tak,saya takde,cuma,saya tak tahu nak jawab apa," balas jihyun sambil menunduk.

"Takpe,awak cuma perlu jawab ye atau tidak je ok,Baiklah,jeon jihyun,sudi kah awak menjadi yeoja chingu saya??" tanya ku sambil melutut dihadapan jihyun.

"Arraseo,saya sudi," kata jihyun sambil tersenyum.

Aku terkejut mendengar jawapan jihyun! Jinjaro?! Betul ke apa aku dengar ni?!

"Yeah! Jihyun jadi yeochin aku! Yeah! Yeah!" jeritku sambil berlari lari.

"Awak,Janganlah jerit jerit,buat malu je! " kata jihyun dengan muka merah.

"Gumawo jihyun! Gumawo! Saya akan jaga awak dengan baik jihyun! " kata ku dan Terus memeluk jihyun dengan erat begitu juga dengan jihyun.

"Nae changmin,saya pun dah lama sukakan awak,cuma tak tahu bila nak luah," kata jihyun.

"Bukan awak suka Chanyeol ke??" tanya ku.

"Tak lagi,sekarang,awak milik saya,saya milik awak,Arraseo?" kata Jihyun sambil memeluk ku dengan erat.

"Nae,Arraseo! " balasku dan Terus peluk Jihyun.

"Ehem ehem!" batuk seseorang di belakang ku.

Aku tersenyum malu bila jungkook memandang ku dengan senyuman nakal.

"Kookie?" kata ku Pada jungkook.

"Kenapa hyung peluk adik saya??" tanya jungkook dengan pelik.

"Oppa tak tahu ke,Jihyun couple dengan changmin oppa tau!" kata Jihyun sambil peluk lengan ku dihadapan kookie.

"Haah,betul tu,kami couple," kata ku dengan muka merah.

"Apa?! Couple?! Sampai hati tak bagitau kookie!" kata jungkook dengan muka masam.

"Eleh,oppa couple boleh pulak?? Lagi sweet dari Jihyun tau! Eleh!" kata Jihyun dengan selamba.

"Apa apa jelah,chukkahaeyo!" kata jungkook dan Terus jalan ke kelas.

"Jom chagi,oppa hantar chagi masuk kelas ye," kata ku dan Terus jalan sambil pegang tangan Jihyun dengan erat.

"Arraseo," kata Jihyun dan Terus jalan dengan ku.

BERSAMBUNG...Hope readers suka baca ff ni.. mianhae kalau Bab ni pendek...saya dah takde idea...tu pun main tulis je apa yang ada dekat kepala...oklah readers.. saya nak buat homework jap ..nanti saya update lagi...Kamsahamnida!! Annyeong!!

You Are Mine ( Complete )Where stories live. Discover now