(Part 19)
Di depan sebuah bangunan lama,
POV hyerin,
Aku dengan chanyeol dan kembar tadi terus jalan masuk ke dalam bangunan tersebut.Kami masuk je dalam sebuah bilik yang sangat besar.Kelihatan Jiyeon di dalam tu dengan beberapa orang lain bodyguard.
"Bagus! Korang bawak dorang! Ni aku suka!" kata Jiyeon dengan gembira.
"Park Jiyeon!" jerit chanyeol dengan kuat.
"Hai sayang,saya dengar ex girlfriend awak dah mati? Atau lebih dikenali sebagai ketua pengawas?!" kata Jiyeon dan terus ketawa.
"Tak guna kau!" kata ku dengan geram.
"Aku rasa kan,memang patut pun si Jihyun tu mati! Kalau dia ada! Buat susah aku je! Tenanglah kau kat sana jeon Jihyun!" kata Jiyeon dengan gembira.
"Apa kau nak dengan aku hah?!" jerit chanyeol dengan kuat.
"Saya Nak awak chanyeol! Awak milik saya chanyeol! Kalau yeoja ni tak kahwin dengan Awak! Kita mungkin bahagia chanyeol!" jerit Jiyeon seperti orang tak betul.
Aku memandang kearah hyun woo yang sudah bersiap sedia untuk menembak Jiyeon.Sebenarnya,bodyguard Jiyeon pun benci dekat Jiyeon ni,so...dorang dah rancang siap siap...bagus!!
POV hyun woo,
Aku berjalan perlahan lahan kearah Jiyeon dan berdiri di belakang nya.Aku memandang chanyeol dan mengangguk .
"Bunuh lah aku Jiyeon! Jangan bunuh hyerin! Tolong lah Jiyeon!" lakon chanyeol untuk mengenakan Jiyeon.
Jiyeon terus ambil pistol yang berada di atas meja dan terus berdiri dihadapan hyerin.Jiyeon terus menghalakan pistol kearah hyerin.
Aku mengeluarkan pistol ku dan menghalakan nya kearah kepala Jiyeon seperti apa yang dirancang.Aku memandang semua orang.Kelihatan semua orang mengangguk dan bermaksud menyuruh aku melakukannya.
Aku menarik picu dan sedia untuk menembak.Jiyeon masih tak sedar tentang posisi aku sekarang.
1...2...3..
"Goodbye park Jiyeon," kata ku dengan perlahan dan terus...
Dush!!!!!!!!!
Aku terus melepaskan peluru yang betul betul mengenai kepala Jiyeon.Jiyeon terus jatih ke lantai dengan keadaan yang berdarah di kepala.Kami semua tersenyum penuh makna.
"Mission complete!" kata ku dan terus mencampak pistol ke lantai.aku memandang chanyeol dengan hyerin yang tengah berpelukan.
"Terima kasih chanyeol,hyerin,tanpa awak berdua,kita takkan berjaya macam ni," kata hyun joong.
"Sekarang,kami nak awak berdua bawak kami ke balai polis,kami perlu dipenjarakan sebab buat banyak kesalahan,Jebal?" kata ku dengan muka bersalah.
"Arraseo,Mari kita pergi," kata chanyeol dan terus jalan keluar dari bangunan ini.
Di balai polis,
POV chanyeol,
"Encik,saya nak buat laporan,mereka ni yelah membunuh salah seorang daripada chingu saya," kata ku dengan serba salah.
"Baiklah,mereka akan dimasukkan ke dalam lokap selama beberapa bulan," kata salah seorang pegawai polis.
Aku memandang mereka semua.
"Kamsahamnida sebab Bantu saya,saya hargainya sangat,saya akan Cuba untuk keluar kan awak semua," kata ku sambil menunduk hormat kepada mereka.
"Tak perlu encik park,biarlah kami duduk di dalam sana lama sikit,lagipun,kami nak merasa hidup dalam penjara,kami banyak buat salah,saya harap encik park dan cik Kim bahagia buat selamanya...chukkahaeyo!" kata hyun joong sambil memeluk bahu ku.
Aku terus memeluknya dengan erat.
"Ermm...apa anma yeoja yang saya tertembak tu ye??" tanya hyun joong.
"Ahhh,nama dia jeon Jihyun," balasku sambil tersenyum.
"Dia masih hidup lagi tak??" tanya hyun joong lagi.
"Mianhae,jeon Jihyun dah takde kat dunia lagi,dia mati kat tempat dia kena tembak," kata ku sambil menahan air mata dari mengalir.
"Jinja?? Mianhae,kalau bukan sebab saya,mungkin dia hidup,saya pergi dulu,annyeong," kata hyun joong dengan bersalah dan terus masuk ke dalam lokap dengan kembarnya diikuti beberapa orang lagi.
Setahun Kemudian,
POV hyerin,
Setahun dah berlalu,sekarang,aku dengan chanyeol hidup dengan bahagia,aku mempunyai seorang anak Namja yang bernama Park Chan Min.
"Omma!! Chanmin lapar!" jerit chanmin dari ruang tamu.
"Pergi minta Appa," kata ku dekat chanmin.Chanmin terus pergi kearah chanyeol dan duduk diatas chanyeol yang tengah tidur.
"Appa! Chanmin lapar! Tolong masak!" kata chanmin dekat chanyeol.
Chanyeol terus terjaga dan pandang chanmin dengan pelik.
"Chanmin nak apa tadi??" tanya chanyeol yang masih mengantuk.
"I hungry! Please cook some food for me!" jerit chanmin dengan kuat sehingga chanyeol tutup telinga nya.
"Arraseo! Appa masak! Stop using high note!" jerit chanyeol lagi. Dua dua suka menjerit!
"Sayang,kita makan luar jom? Kita boleh pergi jalan sekali," kata ku dekat chanyeol yang tengah membetulkan rambutnya.
"Arraseo...jom...let's go chanmin!" kata chanyeol dan terus dukung chanmin dengan gembira.Aku hanya memerhati sambil tersenyum.
Tamat!!!!
Akhirnya!! Tamat pun!! Hope readers suka cerita ni!! Jangan risau!! Saya akan buat lagi!! Terima kasih sebab sudi baca cerita saya!! Saya hargainya sangat!! Sebelum tu...kita akan adakan temu duga kejap lagi!! Jangan tutup dulu!! Janji?? Bye!!
YOU ARE READING
You Are Mine ( Complete )
FanfictionMengisahkan tentang Chanyeol dan Hyerin yang sekolah di satu sekolah yang sama.Mereka bagaikan musuh diantara satu sama lain.Chanyeol ialah lelaki yang paling kacak di sekolah nya.Manakala Kim Hyerin ialah seorang budak perempuan yang dipaksa untuk...