How Dare You !!

427 14 0
                                    

(Part 11)

Di Rumah baru chanrin,(chanyeol and Hyerin)

POV Hyerin,

Aku masuk ke dalam Rumah banglo dua tingkat yang dihadiahkan oleh omma Appa chanyeol kepada kami.

"Cantiknya Rumah ni,"kata ku dengan gembira.Semuanya ada!!Perfect!!

"Sebenarnya nama kau Kim Hyerin ke Jung Hana??" tanya chanyeol padaku.

Aku terdiam.Apa aku nak jawab??Tolong!!!

"Aaaa...Sebenarnya nama saya Kim Hyerin,Jung Hana tu nama simpanan je,"balasku perlahan sambil menunduk.

"Patutlah,mulai sekarang panggil aku oppa,faham??"kata chanyeol dengan selamba.Dia ingat aku ni apa??Sukati aku lah nak panggil kau apa pun!! Ni aku benci ngan dia ni !! Semuanya kena ikut dia!! Sabar jelah!!

"apa apa jelah,ikut suka saya lah nak panggil awak apa pun,"balasku dengan selamba.

"Amboi,aku ni suami kau,hormat sikit ye! "balas chanyeol dengan kuat.

"Yelah yelah!Mianhae! "balasku dan terus masuk bilik.Tunggu lah kau nanti chanyeol!! Kau salah orang lah nak marah!!

Keesokannya di sekolah,

POV Chanyeol,

Aku sedang jalan ke kelas dengan adik adikku.Nak tahu mana Hyerin?? Yeoja tu pagi pagi dah hilang!! Tunggu dia nanti!! Aku kerja kan puas puas nanti!!

"Hyung buat ke first night semalam??" tanya Jimin dengan senyuman nakal.

Aku perasan yang hara jeling jimin dengan jelingan maut.

"Apa??"soal jimin Pada hara.

"Stop become byuntae! "marah Hara Pada jimin.

"Oppa just tanya,takkan tu pun tak boleh??" balas jimin dengan selamba.

"Kan omma kata jangan cakap benda yang merepek! Oppa tu kecil lagi!!" jerit hara dekat jimin sampai jimin tutup telinga dia.

"Hyung tak buat lagi," balasku dengan Malas.

"What??!! Tak buat lagi??!! Kalau jimin memang dah habis jimin kerjakan tau!! Namja apa lah hyung ni!! Langsung tak sporting!! Cuba kadi macam jimin sikit!! ada abs!! Hyung ada??!! Apa pun hyung takde!! Muka je handsome!! Otak langsung tak boleh pakai!!" Bebel jimin panjang lebar.

Aku terus cubit pipi jimin dengan geram.Dah lah guna high note!! Habis semua orang pandang!!

"Hyung tahu lah apa nak buat! Kamu tak payah nak sibuk! Tu isteri hyung,bukan Kamu punya ok! So! Mind you business Park jimin! And one more time! Don't use high note please! I hate it!" balasku dengan lebih panjang.Ambik kau!!

Hara hanya memerhati oppa nya yang macam budak budak ribena.

"Ribena!!! Sorry sikit author!! Saya matang tau!!" - chanyeol

"Awak ingat saya kisah ke?? Awak yang kata saya jahat! So! Terima jelah! Banyak cakap pulak! Tolak gaji baru tahu!" - author

"Author ni jangan lah marah hyung saya! Hyung saya ni dah lah tak betul! Nak tambah lagi pulak!" - jimin

"Encik park jimin,tolong jangan menyibuk ye!" - author

"Hei! Author pun ribena ok!! Berapa umur author?? Saya pun tak tahu!" - chanyeol

"Umur saya 13 tahun,kenapa encik park chanyeol??" - author

"Takde apa lah,pergi sambung cepat!! Palli Palli Palli!!" - chanyeol

You Are Mine ( Complete )Where stories live. Discover now