You Are Mine (Malay Version)

558 17 0
                                    

(Part 2)

POV chanyeol,

"Kan perempuan tu dah minta maaf,why nak marah marah?"pujuk Baekhyun padaku."Kau dengan perempuan tu sama je!"balas Ku dan terus jalan ke kantin.

"Nanti dia oklah tu,"kata baekhyun.

Waktu kelas tambahan,

POV Hyerin,

Aku dah rasa nak pening dah tengok cikgu Ku yang sorang ni,nama nya cikgu Jhope,padahal nama Mak bapak bagi punya sedap,"Jung Hoseok tau,"nama dia,sebut Ku dalam hati.Dah lah ajar cakap laju laju,macam rap je cikgu aku yang sorang ni.

"Kim Hyerin!apa jawapan dia?"soal cikgu Jhope dengan laju membuatkan mulut Ku terlopong."ermm,apa cikgu cakap tadi?"tanya Ku."Saya suruh awk jawab soalan kat depan ni!"balas cikgu dengan laju.Ni aku bengang ni!cakap macam rap!ingat aku faham?!ahh!!

"Saya tak tau lah cikgu,"balasku dengan muka merah tahan malu.

"Waktu saya ajar awk buat apa hah?!Tengah berangan dengan boyfriend ke apa?!"marah cikgu padaku.

"Saya takde boyfriend cikgu,"balas Ku sambil tersenyum.

"Sila diri kat luar Sekarang!"arah cikgu pada Ku.

Aku terus berdiri kat luar dengan muka masam.

Tiba tiba,

"Kesian gila kau kena berdiri kat luar,"ucap seseorang.Aku berasa terkejut melihat lelaki yang aku langgar waktu rehat tadi."Dia masuk kelas ni ke?! janganlah!"jeritku dalam hati.

"Sukati aku lah,kau sibuk pasal?"balasku dengan kasar.

"Kau tak reti cakap baik baik ye?ada yang makan penampar ni nanti,"balas nya dengan geram.

"Tamparlah kalau berani,aku seret kau jumpa bapak aku nanti,"ugut Ku.

"Dah lah tu chanyeol,"kata lay pada chanyeol.

"Ohh!nama kau chanyeol ye?!kau lah budak lelaki yang digilai dan seeing dipanggil telinga capang ye?!Kau lahir tahun 1992 kan?tahun ni 2016,tahun monyet,mesti kau sambut tahun monyet kan?padanlah telinga kau capang macam monyet!"ejek Ku pada nya.

"Tak guna punya perempuan!"balasnya dengan geram.

"Aku memang yeoja,kau buta ye?sian gila kau ni,harap je famous,tapi otak langsung tak berfungsi,"sindir Ku pada nya.

"Apa nama kau?"soalnya pada Ku.

"Jung Hana,"tipu Ku pada nya.Jangan harap aku bagitau nama sebenar aku kat kau telinga capang!!

"Jung Hana?nama yang cantik,aku suka,"balas chanyeol sambil tersenyum.

"Aku Park Chanyeol, "katanya pada Ku.Aku hanya mengangguk.

"Aku masuk dulu,annyeong!"sambung chanyeol dan terus masuk kelas dan tinggalkan aku sendirian.

"Kenapalah aku kena berdiri kat sini?apasal bukan chanyeol tu?asyik aku je yang kena, tak boleh jadi ni!siaplah kau cikgu Hoseok!!!"jeritku dalam hati.

BERSAMBUNG...Sorry kalau pendek...sebab takde masa..Thankz sebab baca...Annyeong!!!

You Are Mine ( Complete )Where stories live. Discover now